ύ ά. ή ό έ ί έ ύ
Estelle R. Jorgensen
ίή ί έ ά ό ό , ή έ, ά ή έ έ ή. ύ ά ό ό ώ ώ ό έ,έ ό ό έ ί ί ύ ό, ά ί ά . ή έ ί ί ώ ό ύ ί ή έ,ό ί ώ ί ί ύ ό έ.έ ί ί ώ ώ ώά, ί ά ύ έ ί,έ ό. ήέ έ ύ ή ύ ή ύ ή έ ό ύ ό ώ ά ή ή ί ί ό ό έ ά.
Estelle R. Jorgensen ί ό ή ή (ή ί) ή ή Jacobs ί ά, ... ή ή ύ ύ Philosophy of Music Education Review. ή ή International Society for the Philosophy of Music Education, έ ί ό ό ί: Philosopher-Teacher-Musician: Contemporary Perspectives on Music Education, , ί Iris Yob, ό ό: Humane Music Education for the Common Good. ί ί έ ί In Search of Music Education, Transforming Music Education, The Art of Teaching Music, Pictures of Music Education, Values and Music Education, ά ά ή ά ά ά. ί ί ά ύ ά ή έ ί ί ώ ή 2020 ό ή Έ ή ί (NAfME), έ ώ. |
ά ό ί
Randall Everett Allsup

έ ά: ά ή, ή, ή, ά ύ ύ
Randall Everett Allsup ί ή ή ί Teachers College Columbia University (έ ό, ...), ή ή Έ ή ή ί (ό 2021) ό ή ά ώ ί Counterpoints: Music and Education (Indiana University Press). ά έ ύ ώ ί ή ί, ό ά ή ί, ά έ ή ύ ό ή ί. ί έ ί: Remixing the Classroom: Toward an Open Philosophy of Music Education (2016, Bloomington: Indiana, IN: Indiana University Press). |
ά ώ
Thomas A. Regelski
ή ά ί ά ή ό ώ έ ό. ό ό, έ έ έ ή ί ί , ό ή έ ά έ ί ά ά ή. ί ό ό ό έ ί ό ή ά ό ώ, ώ ί ή έ ή έ έ ό ή ό ά ά ά ό ό ό ύ ή έ ή ό ή έ έ ά ί ή. ή ά ί ό ή ί ή ύ ώ ή, ί άά ά ά ύ έ ή, ή ώ ί ό ό ύ άέ ί. ό ύ ό ί ί ό ά έ ύ ή ά ά ή ή. ό ά έ ύ. ήή ή ί ί ώ ώ ώ ί ά ά έ ό ά ή ί. ό, ί έ έ ήά ά (praxial) έ ό ά (pra-xi-cal), ή έ ό (practical). ί ό ύ έ ή ί, έ ό έ έ ί ή ή ί, έ έ ()έ έ .
Thomas A Regelski ί ό ή ή ύ ί έ ό (Fredonia) ό ί ύ ί, ή ή ά ί έ ή ί (1970-2001). ό 2001 έ ή ά ή ή ή ή ί. ί ί ή ό ί Bemus Point Middletown έ ό, ή Aichi ό ί (1985), ί Sibelius ί ί ( ό Fulbright 2000) ή έ ή έ ώ ί ί ή ά (1991). ί ή ή ή έ ώ ό ό ό ή, The MayDay Group (http://www.maydaygroup.org/) (1993), ώ ό ή ύ ύ , Action, Criticism, and Theory for Music Education [ACT] (2002-07) (http://act.maydaygroup.org/) ή ό ή ύ TOPICS for Music Education Praxis (http://topics.maydaygroup.org/). ί έ ό ό 130 ά ά έ ί: Principles and Problems of Music Education (1975), Arts Education and Brain Research (1978), Teaching General Music (1981) Teaching General Music in Grades 4-8 (2004), A Brief Theory of Music as Social Praxis (2012), Curriculum Philosophy and Theory for Music Education Praxis (2021) ό ή ( J. T. Gates) ύ ό Music Education for Changing Times (2009). |
ή ί ή ή ύ: ή έ ό
ί ύ
ά ό ά ώ ί ώ ή: ί, ώ ά ί ά. ά ά ί ί , έ ό, ά ό ό ί ί ί ά ά ό ή ώ έ ό. ί ή ί ί ή. ή έ ί ί/ό ί ώ, ό ό, ί ό ύ ί έ ό ό. ί, ί ύ ί όό ό ό ί. ί ά ό, ώ ί. ά, ί ή ά ί ά ά ώ ή ή ά ή ί. Ά, ά ό ή ά ά ά ί ή ί ή ί ή ί ί έ. ί ό ό έ έ, ή ή ί, ί ί ό ό, ί ί έ ό ή ί ή ή.
ί ί ή ί έ ή ί ά, ί ώ ί ή ώ ό . ύ ή ί ό ί ή ί ά ό έ ό έ ό ή ύ, ώ ή ό ή έ. ύ ί ό ή ά έ ί ύ ί ά ή έ ό. ύ ό ή ί Carl Rogers ί ά ό ή ό ί ή ό ή ά. έ έ ό ό Christopher Small, ύ David Elliot έ ό ί ή Mihaly Csikszentmihalyi ώ ό ύ ί ή. ύ έά έ ά ή ό ό ό ό έ έ: έ, ή ή ή ώ ή ά ό ά. ή ή ά ό ή ί έ έ/ ό ί ά ή ό ή έ έ ά έ ό ί έ ά. ί ή ή έ ί ό ύ, ύ ό ή ό ά ή ή ή ί έ, έ άά .
ά, έ ή ώ Carl rff, ί έ ή ό ό ί ή, ύ ύ, ί ύ άή . ί, έ ή ό ύ έ έ έ ί ί ό ά ή.
ό , ό, ί έ ό έ έ έ ό ώ ό ύ/ύ ί ή ά ό ή ύ ή ά ή ώ, έ ύ έ ό ό ά ά ί ώ ώ.
έ ά: ή ί, ό, ή ά, ό
ί ύ ί ό ό ό ....., .... ά .. ., ...., ί ή, ό ή. ί έ ί, ώ ί ό ό ό ά ά ά ί. Έ ή ά ί, έ ί ά ά ί ή ά ό ώ ί. ά έ ά ή ή ύ ώ ί ό ή ά ή ή. ί ί ό ύ ό ή ή Orff. |
έ:https://apps.eeme.gr/-ί:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.