Ράπτης, Θ., & Περακάκη, Ε. (Επιμ.) (2023). Η Μουσική Εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: Ταυτότητες, Αξίες, Εμπειρίες. Πρακτικά του 9ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε. Ε.Ε.Μ.Ε.
ISBN: 978 618 83465 9 8
Πρόλογος των επιµελητών της έκδοσης - Χαιρετισμοί
Χαιρετισµός του Προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Θεοχάρη Ράπτη
Χαιρετισμός του Αντιπροέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Υπεύθυνου δημιουργίας και διαχείρισης της πλατφόρμας του Συνεδρίου, Τάσου Κολυδά
Χαιρετισμός του Προέδρου της Επιστημονικής Επιτροπής, Νικόλαου Ζαφρανά
Χαιρετισμός της Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ε.Μ.Ε., Μαρίας Κουρκουρίκα
Χαιρετισμός της Επιθεωρήτριας Μουσικής του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, Γεωργίας Κυριακίδου Νεοφύτου
Χαιρετισμός της Προέδρου του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Κατερίνας Πλακίτση
Χαιρετισμός του Προέδρου του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Γεωργίου Βράνου
Χαιρετισμός του Προέδρου του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., Κώστα Τσούγκρα
Χαιρετισμός της Προέδρου του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, Αναστασίας Σιώψη
Χαιρετισμός του Κοσμήτορα της Σχολής Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Προέδρου του Τμήματος, Αθανάσιου Τρικούπη
Κεντρικές Οµιλίες
Jorgensen, Estelle R.: “Betwixt and Between”: Navigating Conflicting Music Educational Values During Troubled Times
Regelski, Thomas: Here we are again
Allsup, Randall Everett: Teaching in Pandemic Times
Αγαλιανού, Ολυμπία: Μουσική εκπαίδευση ή η μουσική εκπαιδεύει: αναστοχαστική προσέγγιση στους ρόλους
Προφορικές Ανακοινώσεις
Αθανασίου, Ιωάννης, Καρέτσου, Παναγιούλα & Πασσιάς, Ελευθέριος: Το μάθημα «Ελληνική Παραδοσιακή Μουσική» στα μουσικά σχολεία: μια πρώτη επισκόπηση του πεδίου και η αξιοποίηση του Μέλους ως εναλλακτικού θεωρητικού συστήματος
Ακογιούνογλου, Μίτσυ & Διονυσίου, Ζωή: Μουσική στην κοινότητα των φυλακών: Ένα πρότζεκτ μουσικής στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας του Καταστήματος Κράτησης Κέρκυρας
Βασίλογλου, Κωνσταντίνα: Έμφυλα στερεότυπα στη μουσική: Προκλήσεις και εμπόδια που αντιμετώπισαν γυναίκες σε ανδροκρατούμενους μουσικούς χώρους
Βερβέρης, Αντώνης: Προφορικότητα, προσπολιτισμός και η εκμάθηση της παραδοσιακής μουσικής σε περιβάλλοντα τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης: Η περίπτωση ενός σύγχρονου λαϊκού οργανοπαίκτη από τη Λέσβο
Διονυσίου, Ζωή, Ιμέρ, Ιωάννα & Σαπνάρα, Δήμητρα: Δημιουργία Ψηφιακού Μουσείου Ζωγραφικής των Επτανήσων και εφαρμογή διακαλλιτεχνικών δραστηριοτήτων στο μάθημα της μουσικής
Ευθυμίου, Σπυριδούλα: Η διδασκαλία του τραγουδιού στους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς της χώρας μας
Ζεπάτου, Βασιλική: Μια γκαλερί στο στούντιο πιάνου: Η χρήση εικόνων στο μάθημα πιάνου του Μουσικού Σχολείου
Ζεπάτου, Χρυσάνθη & Ράπτης, Θεοχάρης: Η διαμόρφωση της μουσικής παιδαγωγικής του Friedrich Froebel: από τον πρώτο νηπιακό κήπο στα Μητρικά Τραγούδια και Χάδια
Καλοπανά, Μαγδαληνή: Ο κρίσιμος ρόλος της έντεχνης μουσικής στα Προγράμματα Σπουδών Μουσικής
Κοκκίδου, Μαίη: Η φύση, η αξία και το νόημα της μουσικής εμπειρίας: θεωρήσεις και προοπτικές για τη μουσική εκπαίδευση
Κώνστα, Νασία: Ηθικά διλήμματα και ζητήματα ηθικών κρίσεων των εκπαιδευτικών μουσικής στη Δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Κωνσταντακοπούλου, Αγγελική: «Μαθαίνω πρώτη ανάγνωση… τραγουδώντας». Μελέτη Περίπτωσης στην Α΄ Δημοτικού
Μάντζιου, Ναυσικά & Φευγαλάς, Στέφανος: Πλευρές παρουσίας της φύσης στα εγχειρίδια Μουσικής: Διερεύνηση ειδικών εσωτερικών μουσικών στοιχείων στα δημοτικά τραγούδια
Ματζίρης, Χρήστος & Ζαφρανάς, Νικόλαος: Οι πειρατές της μουσικής: Ένα τεχνολογικά εμπλουτισμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι εξάσκησης στην ανάγνωση, εκτέλεση και σύνθεση μουσικής για χρήση στη σχολική τάξη
Μελιγκοπούλου, Μαρία Έμμα & Τσάμη, Ελπίδα: Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην λειτουργία, τις δοκιμές και το ρεπερτόριο των ελληνικών χορωδιών. Η σημασία της δια ζώσης διδασκαλίας και ορισμένες εναλλακτικές πρακτικές που απέφεραν θετικά αποτελέσματα
Μυγδάνης, Γιάννης: Κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικού λογισμικού σε διαδικασίες μουσικής διδασκαλίας-μάθησης
Ολοκτσίδου, Ήβη, Κωνσταντάκου, Κλειώ & Ακογιούνογλου, Μίτσυ: Αποτύπωση της εμπειρίας εμψυχωτών μουσικής στην κοινότητα στη Γερμανία και στην Ελλάδα: μία φαινομενολογική προσέγγιση
Papadogianni-Kouranti, Martha, Anagnostopoulou, Christina & Triantafyllaki, Angeliki: Multisensory music representation in primary classroom: preliminary qualitative data on children’s perspectives
Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου, Μαρία: Ενσωματώνοντας μουσικές δραστηριότητες στην καθημερινή φροντίδα του βρέφους: Mελέτη περίπτωσης μητέρας
Ράπτης, Θεοχάρης: Το κλάμα του Οδυσσέα: η ιστορία των συναισθημάτων ως βάση για τη συναισθηματική αγωγή στο μάθημα της μουσικής
Σαλτάρη, Ρεγγίνα, Ετμεκτσόγλου, Ιωάννα, Ευθυμίου, Σπυριδούλα & Κοκκινομηλιώτη, Λένα: Σταχτάρες, το ηχόσημο της Κέρκυρας»: Μία μουσικοθεατρική παράσταση στο πλαίσιο της ακουστικής οικολογίας και οι επιδράσεις της στον υπό διαμόρφωση οικολογικό εαυτό"
Σαπλαούρα, Μαρία & Αγαλιανού, Ολυμπία: Η μουσικοκινητική αγωγή Orff στην Ελλάδα: ιστορική ανασκόπηση
Σιάσος, Σπύρος: Στάσεις και αντιλήψεις των μαθητών για τη χρήση της Μελέτης «Του κύκλου τα γυρίσματα» στο μάθημα του ταμπουρά στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου
Σοφιανός, Κωνσταντίνος: Ο Σημασιολογικός Ιστός (Web 3.0) στη Μουσική Εκπαίδευση
Τσαμπατζίδης, Θεόδωρος, π.: Ειδικό χρωματικό κωδικαλφάβητο και μουσική εκπαίδευση μαθητών με δυσχρωματοψία
Τόγια, Άλκηστις, Ματζίρης, Χρήστος & Σεργίου, Παύλος: Μελετώντας τoν τρόπο εκφοράς, άρθρωσης και μάσκας στο χορωδιακό τραγούδι: Μια εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή φωνητικής βελτίωσης για ερασιτέχνες ενηλίκους χορωδούς στo πλαίσιo της ψηφιακής μάθησης. Έκδοση της εφαρμογής στην ελληνική γλώσσα
Τσέλιγκα, Πολυξένη: Η διδασκαλία του ακορντεόν στα Μουσικά Σχολεία. Προς αναζήτηση μιας ταυτότητας
Τσιμπούρη, Θεοδώρα: Ο ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην επιλογή μουσικού συνόλου: μία μελέτη περίπτωσης μουσικού σχολείου
Φαρμάκη, Ευπραξία: Το χορωδιακό τραγούδι ως εκπαιδευτική διαδικασία για την τρίτη ηλικία: Η περίπτωση της χορωδίας «Ευεστώ»
Φιλιάνου, Μαρία: Από το νηπιαγωγείο έως το γυμνάσιο: η μουσική εκπαιδευτική διαδρομή ενός μαθητή με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) σε μη τυπικό περιβάλλον
Χαμάλη, Δέσποινα: Τα παιδιά του νηπιαγωγείου συναντούν το ελληνικό παραδοσιακό τραγούδι μέσα από μια σύγχρονη οπτική: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στην προσχολική εκπαίδευση με άξονα αναφοράς τη θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης (Gardner)
Χαρισίδου, Χριστίνα-Ανθή: H κατανόηση της προφορικής μάθησης στη διδασκαλία αχλαδόσχημης λύρας σε σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα: Λύρα Μακεδονίας, μια μελέτη περίπτωσης
Συμπόσια
ΣΥΜΠΟΣΙΟ Ι: Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις και εμβαθύνοντας στον αντίκτυπο της πανδημίας στον χώρο της μουσικής εκπαίδευσης
Συντονίστριες: Μίτσυ Ακογιούνογλου & Δήμητρα Κόνιαρη
Εισηγήσεις
Νεφέλη Σγατζή & Δήμητρα Κόνιαρη: Μουσικοτροπώντας εξ αποστάσεως στον καιρό της πανδημίας: εμπειρίες φοιτητ(ρι)ών και διδασκόντων του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Μια πιλοτική έρευνα 370
Σμαράγδα Χρυσοστόμου & Αγγελική Τριανταφυλλάκη: Αναπροσαρμόζοντας την πρακτική διδασκαλία των φοιτητών του ΤΜΣ, ΕΚΠΑ, σε συνθήκες πανδημίας
Αντώνης Βερβέρης & Αριστείδης Αποστολής: Η εξ αποστάσεως διδασκαλία οργάνων στα Μουσικά Σχολεία κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας της COVID-19
Μίτσυ Ακογιούνογλου: Οι ψυχοσυναισθηματικές προεκτάσεις της εξ αποστάσεως διδακτικής συνθήκης μέσα από την εμπειρία καθηγητών μουσικής
ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΙΙ: Η ταυτότητα του Μουσικού Σχολείου: φθάνοντας στο σήμερα και οδεύοντας στο αύριο
Συντονίστρια: Βασιλική Ζεπάτου
Εισηγήσεις
Ανδρέας Γλυνιάς: Η θεσμική διατύπωση της ελληνικής ιδέας του Μουσικού Σχολείου από την έμπνευση στην πραγμάτωση και η πνευματική του διάχυση στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Γεωργία Κυριακίδου Νεοφύτου: Η ταυτότητα του Μουσικού Σχολείου (ΜΣ) στην Κύπρο. Παρελθόν, παρόν, μέλλον
Βασιλική Ζεπάτου: Ζητήματα υποδομών ως δυναμική παράμετρος του θεσμού των Μουσικών Σχολείων
Ανθούλα Κολιάδη-Τηλιακού: Συνεργασίες μεταξύ Μουσικών Σχολείων στην Ελλάδα και την Ευρώπη: η σπουδαιότητα και η δυναμική τους
Ιωάννης Μαλαφής: Τα μαθήματα μουσικής τεχνολογίας στα μουσικά σχολεία: Αναδρομή, προσαρμογή στη σημερινή πραγματικότητα
ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΙΙΙ: Προς έναν ανοιχτό διάλογο: Σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο της μουσικοθεραπείας στην Ελλάδα
Συγγραφείς: Χριστίνα Καλλιώδη, Μίτσυ Ακογιούνογλου, Χριστιάνα Αδαμοπούλου, Μαρία Φρουδάκη & Γιώργος Τσίρης
ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΙV: Ψυχική ευζωία και μουσική ενασχόληση ερασιτεχνών μουσικών
Συντονιστής: Γιάννης Μυράλης
Εισηγήσεις
Άλκηστις Τόγια: Ψυχική ευζωία και μουσική ενασχόληση ερασιτεχνών χορωδών στην Ελλάδα: Μελέτη περίπτωσης δύο χορωδιών ερασιτεχνών ενηλίκων στη Θεσσαλονίκη
Άση Κονδυλίδου: Ατομικό μάθημα οργάνου και ευζωία στο πλαίσιο της ωδειακής εκπαίδευσης
SYMPOSIUM V: Flipped Classroom: implementation, teaching approaches, and challenges in music education
Authors: Elissavet Perakaki, Helena Andreou, Lilly Kotsira, Georgios Tsitas & Chrisanthi Zepatou
ΣΥΜΠΟΣΙΟ VI: Κοινοτική μουσική και κοινοτικοί μουσικοί: Η νέα εποχή, οι νέες ανάγκες, οι νέοι ρόλοι
Συγγραφείς: Λήδα Στάμου, Μαρία Βαρβαρίγου, Ολυμπία Αγαλιανού & Ραφαέλα Τρούλου
Εργαστήρια
Μίντζα, Μαρίνα: Χτίζοντας γέφυρες αλληλεγγύης και συνεργασίας στο μάθημα της μουσικής: μουσικές δράσεις με αφορμή την ταινία Viva Cuba (2005)
Παρπαρά, Χρυσή: Ψηφιακά μουσικά παιχνίδια με αφορμή ένα παραμύθι
Αναρτημένες ανακοινώσεις (Poster)
Σταυρουλάκη, Αναστασία: Σχεδιασμός ανάπτυξη και αξιολόγηση ενός επιμορφωτικού σεμιναρίου εκπαιδευτικών Μουσικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη μέθοδο της ΕξΑΕ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 9ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε.Μ.Ε.
Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες,
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στο 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε. με τίτλο “H Μουσική Εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: Ταυτότητες, Αξίες, Εμπειρίες” που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 15 έως τις 17 Απριλίου 2022. Η δική σας συμμετοχή και προσπάθεια υπήρξε ο βασικός λόγος της επιτυχίας του Συνεδρίου και του υψηλού επιστημονικού του επιπέδου.
Μπορείτε να υποβάλετε το πλήρες κείμενο είτε στην ελληνική γλώσσα είτε στην αγγλική για δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου μέχρι και την 14η Νοεμβρίου 2022 στην πλατφόρμα apps.eeme.gr (για την ημερομηνία έναρξης των υποβολών θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση). Τα κείμενα θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης από δύο κριτές, μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, όπως έγινε και με την αξιολόγηση των εκτενών περιλήψεων του Συνεδρίου. Θα ενημερωθείτε για την αξιολόγηση των κριτών, για την αποδοχή ή όχι του κειμένου για έκδοση, καθώς και για πιθανές προτεινόμενες διορθώσεις μέχρι και τις 30 Ιανουαρίου 2023. Τα πρακτικά θα δημοσιευτούν ως e-book με ISBN, μετά από σελιδοποίηση.
Παρακαλούμε να ακολουθήσετε πιστά τις παρακάτω οδηγίες για τη συγγραφή και διαμόρφωση των κειμένων σας.
Συνδεθείτε στην πλατφόρμα από τη διεύθυνση https://apps.eeme.gr
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Το πλήρες κείμενο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4.000 λέξεις συμπεριλαμβανομένων των περιλήψεων, της βιβλιογραφίας και τυχόν πινάκων, εικόνων, σχεδιαγραμμάτων και παραρτημάτων. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε υποσημειώσεις μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο.
Για τη μορφοποίηση του κειμένου είναι σημαντικό να ακολουθηθούν τα παρακάτω:
-
Η γραμματοσειρά των κειμένων είναι η Times New Roman, μέγεθος 12, σε πλήρη στοίχιση και μονό διάστιχο.
-
Τα περιθώρια σελίδας πρέπει να είναι: άνω και κάτω: 2,54 εκατοστά, δεξιά και αριστερά: 2,54 εκατοστά.
-
Η πρώτη παράγραφος να γράφεται χωρίς εσοχή παραγράφου. Όλες οι επόμενες παράγραφοι να εμφανίζονται με εσοχή παραγράφου: 1,5 εκ. (=0.59 inches). Καλό είναι να μην αφήνετε διαστήματα ανάμεσα σε παραγράφους.
-
Οι τίτλοι μουσικών έργων, βιβλίων, εφημερίδων, κινηματογραφικών ταινιών κ.ο.κ. θα πρέπει να εμφανίζονται σε πλάγια γραμματοσειρά.
-
Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις σελίδες του κειμένου σας και να χρησιμοποιήσετε κεφαλίδες ή υποσέλιδα.
Ο τίτλος της εισήγησης θα πρέπει να εμφανίζεται με έντονους χαρακτήρες, στο κέντρο της σελίδας, με πεζά γράμματα. Παρακάμπτοντας μια γραμμή, θα ακολουθεί το όνομα και το επίθετο του/της συγγραφέα, ενώ στην επόμενη σειρά θα πρέπει να αναγράφεται η ιδιότητά του/της συγγραφέα και ο φορέας απασχόλησής του/της. Στην επόμενη γραμμή θα αναγράφεται και η ηλεκτρονική διεύθυνση. Το ίδιο πρότυπο θα ακολουθηθεί και στην περίπτωση περισσότερων συγγραφέων. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν κεντρική στοίχιση.
Μετά, αφήνοντας κενή μία γραμμή, γράφετε τη λέξη: Περίληψη (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα, αριστερή στοίχιση). Στην επόμενη γραμμή, παρατίθεται η σύντομη περίληψη η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 200 λέξεις (πλάγιοι χαρακτήρες, μονό διάστιχο, πλήρη στοίχιση, χωρίς εσοχή).
Αφήνοντας κενή μια γραμμή, να γράφεται: Λέξεις-κλειδιά (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα). Οι λέξεις-κλειδιά (4-6) θα παρατεθούν με πεζά γράμματα και με κόμμα ανάμεσα σε κάθε όρο. Οι ίδιες οδηγίες ισχύουν και για την αγγλική γλώσσα το Abstract και τα Keywords.
Οι τίτλοι των επιμέρους ενοτήτων πρέπει να εμφανίζονται με έντονους χαρακτήρες και πεζά γράμματα. Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις επιμέρους ενότητες και υποενότητες και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κεφαλαία και υπογράμμιση. Αυτό ισχύει και για όλη την έκταση του κειμένου.
Οι παραπομπές στο κείμενο θα πρέπει να περιλαμβάνουν το επώνυμο του συγγραφέα, ένα κόμμα, και την ημερομηνία δημοσίευσης, όλο σε παρένθεση, π.χ., (Gibson, 2011) ή σε περίπτωση περισσότερων παραπομπών, άνω τελεία ανάμεσα στις παραπομπές. Στην περίπτωση παράθεσης αυτούσιου εδαφίου, βάζετε το απόσπασμα σε ελληνικά εισαγωγικά («...») και ακολουθεί σε παρένθεση η πηγή ως εξής: (Gibson, 2011, σελ. 607). Τα εδάφια από άλλες εργασίες που παρατίθενται αυτούσια εντός του κειμένου είναι καλό να μην υπερβαίνουν τις 40 λέξεις. Χρησιμοποιήστε μονά εισαγωγικά μόνο εντός κειμένου που παρατίθεται αυτούσιο μέσα σε διπλά εισαγωγικά («.... … ...»). Όλες οι παραπομπές εντός κειμένου θα πρέπει να εμφανίζονται στη βιβλιογραφία στο τέλος του κειμένου.
Η βιβλιογραφία παρατίθεται στο τέλος του κειμένου, σε Times New Roman, αριστερή στοίχιση και μέγεθος γραμματοσειράς 12. Πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τις εργασίες που έχουν αναφερθεί στο κείμενο σε σύστημα APA 7th edition. Πληροφορίες για το APA style μπορείτε να βρείτε στα: https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples
https://owll.massey.ac.nz/referencing/apa-6th-vs-7th-edition.php
Οι εικόνες, οι πίνακες και τα σχεδιαγράμματα θα πρέπει να ενταχθούν στο κύριο σώμα του κειμένου, και όχι στο τέλος του. Οι τίτλοι αυτών πρέπει να αναγράφονται αμέσως μετά σε πλάγια γραμματοσειρά, Times New Roman, μέγεθος 11. Σας συστήνουμε οι εικόνες να είναι σε υψηλή ανάλυση και μπορούν να είναι ασπρόμαυρες ή έγχρωμες. Υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε να τις αποστείλετε σε ξεχωριστό αρχείο (.jpg).
Παρακαλούμε να αποφύγετε την υπερβολική χρήση εικόνων και σχεδιαγραμμάτων για να μην δυσχεραίνεται η χρήση της ηλεκτρονικής έκδοσης.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΣΥΜΠΟΣΙΑ
Οι παρουσιάσεις των συμποσίων μπορούν να κατατεθούν α) ξεχωριστά, ως ανεξάρτητες εισηγήσεις, όπου ο/η συντονιστής/ίστρια υποβάλλει ένα εισαγωγικό κείμενο μέχρι 1000 λέξεις στο οποίο παρουσιάζεται η προβληματική του συμποσίου, και έπειτα ακολουθούν τα επιμέρους κείμενα μέχρι 3.000 λέξεις (οι προδιαγραφές τους ακολουθούν εκείνες των εισηγήσεων) σε ΕΝΑ ενιαίο αρχείο ή β) ως ένα ενιαίο και συλλογικό κείμενο μέχρι 7.000.
Σε κάθε περίπτωση η υποβολή των κειμένων των συμποσίων θα γίνεται μέσω ενός αρχείου και θα υποβάλλεται από τον/την συντονιστή/ίστρια.
Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Με εκτίμηση
Για την επιμέλεια των Πρακτικών του 9ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε.
Θεοχάρης Ράπτης - Ελισσάβετ Περακάκη