420169896 878263280967543 1364398364226817433 nΗ Ε.Ε.Μ.Ε. ετοιμάζει έναν ειδικό τόμο αφιερωμένο στο μουσικοπαιδαγωγικό έργο της Maria Lewander-Androutsos. Προσκαλούμε όλους όσοι συνδέθηκαν και συνεργάστηκαν μαζί της, σε φιλικό, μαθητικό και επαγγελματικό επίπεδο, να μοιραστούν τις σκέψεις και μνήμες τους από την Maria, στη φόρμα: https://forms.gle/MWqCM1tecyPZksWM9

 

Σας ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη σας.

Οι φίλοι και συνεργάτες της Maria. 

3278

Αγαπητά μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε., αγαπητοί συνάδελφοι,

με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε τα αποτελέσματα των αρχαιρεσιών για το νέο ΔΣ και τη νέα Ελεγκτική Επιτροπή της Ε.Ε.Μ.Ε. (2023-2025) που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 3/12/2023 ηλεκτρονικά, μέσω του πληροφοριακού συστήματος «Ζευς» του Εθνικού Δικτύου Έρευνας και Τεχνολογίας.

Ψήφισαν 117 τακτικά οικονομικά τακτοποιημένα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. για το 2023. Μετρήθηκαν 116 ψηφοδέλτια έγκυρα και 1 λευκό.

 

Το νέο ΔΣ (2023-2025) αποτελείται, με σειρά ψήφων, από τους:

Γιάννη Μυγδάνη (85 ψήφοι)

Ελισσάβετ Περακάκη (83 ψήφοι)

Ανθούλα Κολιάδη-Τηλιακού (76 ψήφοι)

Χρήστο Τσακίρογλου (44 ψήφοι)

Βασιλική Ψύρρα (40 ψήφοι)

Δέσποινα Καλανταρίδου (36 ψήφοι)

Ιωάννη Μήνο (25 ψήφοι)

 

Εκλέχτηκαν ως αναπληρωματικά μέλη του ΔΣ οι:

Κωνσταντίνος Κερασοβίτης (24 ψήφοι)

Δημήτρης Μπαχτσεβανίδης (23 ψήφοι)

Ιωσηφίνα Παπαλάμπρου (22 ψήφοι)

 

Η νέα Ελεγκτική Επιτροπή (2023-2025) αποτελείται, με σειρά ψήφων, από τους:

Δήμητρα Κόνιαρη (93 ψήφοι)

Χριστίνα Τσίγκα (75 ψήφοι)

Μαρία Κουρκουρίκα (62 ψήφοι)

 

Εκλέχτηκε ως αναπληρωματικό μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής η:

Αναστασία Σταυρουλάκη (35 ψήφοι)

 

Συγχαρητήρια σε όλους και καλή θητεία στα νέα διοικητικά όργανα της Ε.Ε.Μ.Ε.!

Τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής

Σοφία Αγγελίδου, Νίκος Θεοδωρίδης, Τάσος Κολυδάς

3275

0610MusicschoolsandtheirecosystemsNL800x330 gr

Για τρίτη φορά, από τις 6-7 Οκτωβρίου το Πανεπιστήμιο Μουσικής και Παραστατικών Τεχνών της Βιέννης, μαζί με τους δύο συνεργάτες - εταίρους του, την Ευρωπαϊκή Ένωση Μουσικών Σχολείων (European Music School Union - EMU) και το Σύλλογο Μουσικών Σχολείων της Αυστρίας (Κonferenz der Osterreichischen Musikschulwerke - KOMU) διοργάνωσε το Συμπόσιο των Ευρωπαϊκών Μουσικών Σχολείων στη Βιέννη (βλ. εδώ: https://www.mdw.ac.at/european-music-school-symposium/)

Το Συμπόσιο απευθυνόταν σε ερευνητές, δασκάλους, φορείς, αποφοίτους, εκπροσώπους μουσικών σχολείων και δήμων, καθηγητές σχολείων, πανεπιστημίων και ωδείων, ενώ αποτέλεσε εξαιρετική συγκυρία για ανταλλαγή εμπειρογνωμοσύνης, στρατηγικών, πρακτικών, καινοτόμων ιδεών και απόψεων, αλλά και για δημιουργία διεθνών, δια-θεσμικών και συλλογικών δικτύων ενδυνάμωσης και ανάπτυξης βιώσιμων Μουσικών Σχολείων. Το Συμπόσιο φέτος είχε υβριδική μορφή, ενώ η θεματική του αφορούσε την «Αειφορία», ως πολιτιστική, κοινωνική, περιβαλλοντική και οικονομική ορθή «συνθήκη» για την ευημερία των σύγχρονων και των μελλοντικών γενεών. Μια ουσιαστική μουσική ζωή και εκπαίδευση καθορίζεται από ποικίλες συστημικές αλληλεπιδράσεις μέσα σε μια κοινωνία και, αντιστρόφως, τα Μουσικά Σχολεία, όπου ανθίζει η μουσική εκπαίδευση, μπορούν να επιβιώσουν μόνο εντός ενός ευνοϊκού «οικοσυστήματος» προσανατολισμένου: α) στην εκπαίδευση των τεχνών, β) στην κοινωνική συνοχή και γ) στη μακροπρόθεσμη περιβαλλοντική ασφάλεια.

Το πρόγραμμα του Συμποσίου περιελάμβανε ομιλίες από δύο διακεκριμένους κύριους ομιλητές, την Dr Katherine Grand από την Αυστραλία και τον Pr. Ortwin Renn από τη Γερμανία (βλ. εδώ: https://www.mdw.ac.at/european-music-school-symposium/keynotes/) και περισσότερες από 40 παρουσιάσεις και πάνελ από ερευνητές και επαγγελματίες των Mουσικών Σχολείων από 17 χώρες (Βλ. εδώ: https://www.mdw.ac.at/european-music-school-symposium/presentations/

Από τη χώρα μας, έδωσαν το παρόν μέλη της Επιτροπής της Ομάδας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία με συνολικά 6 ομαδικές και ατομικές εισηγήσεις και εργασίες, οι οποίες εκπονήθηκαν είτε συνεργατικά μεταξύ των μελών και αφορούσαν τα ελληνικά δημόσια Μουσικά Σχολεία, είτε συνεργάστηκαν σε ερευνητικό επίπεδο και με άλλους καθηγητές – λειτουργούς των Μουσικών Σχολείων. Το κομμάτι της μελέτης και της έρευνας σχετικά με τα Μουσικά Σχολεία, η σύμπραξη σε επιστημονικό επίπεδο μεταξύ καθηγητών που υπηρετούν σε αυτά, η συνεργασία με σχολεία του εξωτερικού, αλλά και η εξωστρέφεια και ο γόνιμος διάλογος αποτελούν βασικούς στόχους της Επιτροπής της ΕΕΜΕ. Οι εισηγήσεις ήταν οι εξής:

  • “Cultural sustainability of Greek Music Schools: to what extent do graduates contribute?” (Tsimpouri, Theodora; Koliadi – Tiliakou, Anthoula). Βασικός στόχος της προκαταρκτικής αυτής έρευνας ήταν η σκιαγράφηση παραγόντων που πιθανόν επηρέασαν αποφοίτους Μουσικών Σχολείων να ακολουθήσουν μουσικούς δρόμους στην επαγγελματική τους ζωή μέσα από βιογραφικές αφηγήσεις, και που καθόρισαν την μετέπειτα επαγγελματική τους μουσική εξέλιξη, αλλά κυρίως την επιστροφή τους για διδασκαλία σε ένα Μουσικό Σχολείο.
  • “The contribution of music schools to continuing the musical heritage” (Theologos, Christos; Koliadi – Tiliakou, Anthoula; Tsimpouri, Theodora; Charalampidou, Sonia; Zachari, Antigoni). Η εισήγηση αποτέλεσε μια μελέτη για τον ρόλο των μουσικών σχολείων στη διατήρηση της τοπικής μουσικής κληρονομιάς και το βαθμό που μπορούν να επηρεάσουν την πολιτιστική και κοινωνική ζωή των τοπικών κοινωνιών και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, μέσα από τις απόψεις και τις εμπειρίες των καθηγητών του Μουσικού Σχολείου Ρόδου.
  • «Greening the sounds, one note at a time: A case study of MusEcological education at the music school of Karditsa» (Tseligka, Polyxeni; Athansiou, Zoe; Koliadi – Tiliakou, Anthoula; Siasos, Spyros). Σε αυτήν την παρουσίαση με πλούσιο εποπτικό υλικό, η οποία είχε τη μορφή εργαστηρίου, αναδείχθηκε η λειτουργία του Μουσικό Σχολείου της Καρδίτσας ως «πρότυπη» σχολική μονάδα και η επίτευξη του στόχου για τη μείωση του οικολογικού του αποτυπώματος, ενώ προτάθηκε ένας βιώσιμος τρόπος ζωής, τόσο για το σχολείο, όσο και για την ευρύτερη κοινότητά του.
  • «Distance learning or blended learning? An outline of Greek music schools teachers’ views» (Stavroulaki, Anastasia; Koliadi – Tiliakou, Anthoula; Kerasovitis, Konstantinos). Η παρουσίαση είχε ως στόχο να περιγράψει τον τρόπο επίτευξης μιας μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας των ελληνικών δημόσιων μουσικών σχολείων μέσω των πλεονεκτημάτων της μικτής μάθησης, αλλά και τις γενικότερες στάσεις, την προθυμία και την εξοικείωση των καθηγητών τους γύρω απ’ αυτήν, μέσω έρευνας πεδίου που πραγματοποιήθηκε στα Μουσικά Σχολεία της Ελλάδας.
  • “The contribution of music schools to preserving intangible cultural heritage. The case of the music school of Larissa” (Kerasovitis, Konstantinos; Siomou, Athanasia). H εισήγηση αφορούσε στη συμβολή του Μουσικού Σχολείου Λάρισας στη μεταλαμπάδευση της παραδοσιακής μουσικής και στη συνεισφορά του με αυτόν τον τρόπο στην ανάπτυξη της πολιτιστικής ταυτότητας των νέων, καθώς και τη διατήρηση της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του τόπου μας.
  • «A curriculum convergence for teaching the accordion in Greek music schools: Towards sustainable learning» (Polyxeni, Tseligka). Στην παρουσίαση εξετάστηκαν φιλοσοφικές θεωρήσεις και θεμελιώδεις έννοιες για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος σπουδών για το ακορντεόν, το οποίο συνδυάζει τη βιωσιμότητα και την ποικιλομορφία στο ρεπερτόριο, αλλά ταυτόχρονα συνάδει με την ανάπτυξη εμπνευσμένων μουσικών σχολείων.

Ακόμη, έγιναν πρώτες άτυπες επαφές από τα παρόντα μέλη της Επιτροπής της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία με τον κ. Philippe Dalarum, Πρόεδρο της European Music School Union (Βλ. εδώ: http://www.musicschoolunion.eu) για την προοπτική ένταξης της Ελλάδας στο Δίκτυο της EMU και τα οφέλη που μπορεί να υπάρξουν για τα ελληνικά μουσικά σχολεία, αλλά και τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε αυτά. Άλλωστε, η ένταξη των ελληνικών δημόσιων Μουσικών Σχολείων αποτελεί έναν από τους πρωταρχικούς στόχους της Επιτροπής και γενικότερα της Ομάδας Εργασίας της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία και γίνεται προσπάθεια προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Τέλος, το Συμπόσιο παρείχε εξαιρετικές ευκαιρίες για ανταλλαγή εμπειριών, διεύρυνση και εμβάθυνση των ευρωπαϊκών ανταλλαγών και συνεργασιών, αλλά και δυνατότητες εμπλοκής κι άλλων φορέων από τη χώρα μας σε μια επόμενη διοργάνωση.

Η Επικεφαλής της Επιτροπής της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία,

Ανθούλα Κολιάδη - Τηλιακού

3274

379855355 793895822737623 8537914671190629957 nΗ Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και ο Ελληνικός Σύλλογος Μουσικοκινητικής Αγωγής - Greek Orff-Schulwerk Association σάς προσκαλούν στην 4η Διαδικτυακή Ημερίδα Back to School: “Τα παιδία παίζει Μουσική _ χθες, σήμερα, αύριο”.

Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής:

https://apps.eeme.gr/

Κόστος Παρακολούθησης:

-Δωρεάν για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. και του Ε.Σ.Μ.Α.-Orff

-10 ευρώ για τα μη μέλη

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του Zoom και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες που επιθυμούν.

Εισηγήτριες:

Ολυμπία Αγαλιανού, Κατερίνα Αδαμοπούλου, Βίκη Καραγκούνη, Μαρία Καρύκη, Μαρίνα Μίντζα, Μαρία Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου, Ελισσάβετ Περακάκη

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

16:50 17:00: Άνοιγμα της πλατφόρμας
17:00-17:10: Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕΜαρία Κουρκουρίκα και την πρόεδρο του Δ.Σ. του Ε.Σ.Μ.Α. Orff, Μαρία Σαπλαούρα
17:10-17:25: Ολυμπία Αγαλιανού: “Άκου την κίνηση, δες τη μουσική”
17:30:-17:45: Μαρία Παπαζαχαρίου - Χριστοφόρου & Ελισσάβετ Περακάκη: “Από την ακοή στην ακουστικότητα” 
17:50-18:05: Κατερίνα Αδαμοπούλου“Καλές πρακτικές στη διδασκαλία μουσικών αυτοσχεδιασμών στο νηπιαγωγείο”
18:10-18:25: Μαρίνα Μίντζα“Από το τραγούδι και το παιχνίδι, στη γραφή: To παράδειγμα του μι, σολ, λα!”
18:30-18:45: Μαρία Καρύκη: «…χάριν παιδιάς…», από την παραδοσιακή στη σχολική κοινότητα: ακούω, παίζω, δημιουργώ”
18:50-19.05: Βίκη Καραγκούνη: “Στον αστερισμό των Beatles”
19:10-19.30: Ερωτήσεις - Συζήτηση - Κλείσιμο - Παρουσίαση επόμενων δράσεων

Κόστος Παρακολούθησης:
-Δωρεάν για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. και του Ε.Σ.Μ.Α.-Orff
-10 ευρώ για τα μη μέλη

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του Zoom και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες που επιθυμούν.

Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής μέσω του apps.eeme.gr με όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις (βεβαίωση μέλους στην Ε.Ε.Μ.Ε. ή στον Ε.Σ.Μ.Α./αποδεικτικό πληρωμής).

Η Ολυμπία Αγαλιανού είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (Φ.Π.Ψ, Ε.Κ.Π.Α), πτυχιούχος Τ.Ε.Φ.Α.Α. (Ε.Κ.Π.Α), απόφοιτος διετούς μεταπτυχιακής επιμόρφωσης στη μουσικοκινητική αγωγή Orff, πτυχιούχος αρμονίας, τελειόφοιτος χοροθεραπεύτρια, τετραετής εκπαίδευση στη συστημική θεωρία και ελεύθερη σπουδή στο χορό, τη μουσική και το θέατρο. Υπηρετεί ως Ε.Ε.Π.  ( Τ.Ε.Α.Π.Η.,  Ε.Κ.Π.Α.) και διδάσκει σε Π.Μ.Σ. των πανεπιστημίων Ε.Κ.Π.Α., ΠΑ.ΜΑΚ και  Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου και σε επιμορφωτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Υπηρέτησε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (1998-2017). Συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (2014-2016) της Σχολής Μωραΐτη (2007-2016) και άλλων εκπαιδευτικών πλαισίων. Συγγραφέας μιας μονογραφίας, επιστημονικών άρθρων και κεφαλαίων σε 11 συλλογικές εκδόσεις και σε σχολικά εγχειρίδια. Συνεργασίες με καλλιτεχνικούς οργανισμούς ως χορεύτρια, μουσικός και χορογράφος (1990-2011). Επίτιμη πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff.

Η Μαρία Παπαζαχαρίου–Χριστοφόρου, είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Eίναι συντονίστρια του Διδακτορικού Προγράμματος στη Μουσική στο Τμήμα Τεχνών, και διευθύνει την Ερευνητική Μονάδα LifeLong Music Engagement (https://soscieath.euc.ac.cy/mrus/lifelong-music-engagement-mru/) στο διεπιστημονικό Κέντρο Έρευνας SoScieAtH. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στις κοινωνιολογικές διαστάσεις της μουσικής παιδαγωγικής και των μουσικών ταυτοτήτων, στη μουσική εκπαίδευση βρεφικής και πρώιμης παιδικής ηλικίας, και στις άτυπες πρακτικές μάθησης. Έχει δημοσιεύσει  εργασίες της σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια, και είναι μέλος της ΕΕΜΕ, του GIML, του EuNetMERYC, και της ISME. Έχει εργαστεί στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Κύπρο ως μουσικοπαιδαγωγός, και ως Συντονίστρια Μουσικής Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, ΥΠΠΑΝ.

Η Ελισσάβετ Περακάκη (PhD, post-PhD) είναι μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) του Τμήματος Μουσικών Σπουδών (ΕΚΠΑ), με γνωστικό αντικείμενο “Η μουσική στη βρεφική ηλικία, την τυπική εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση”. Έχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε Ωδεία (1998-2020). Συμμετέχει σε συνέδρια με ανακοινώσεις και εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεργάζεται για επιμορφώσεις με Ωδεία, το ΙΕΠ, το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ και το Εργαστήριο Μουσικής Παιδαγωγικής (ΤΜΣ, ΕΚΠΑ). Είναι μέλος του Gordon Institute of Music Learning (GIML), μέλος του ΔΣ της ΕΕΜΕ και αντιπρόεδρος (co-chair) της ομάδας της ISME για τη Μουσική στα Σχολεία και την Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών (MISTEC). Είναι συγγραφέας και συν-συγγραφέας 4 βιβλίων, τα οποία διανέμονται και ως πανεπιστημιακά συγγράμματα. “Η μουσική πριν και μετά τη γέννηση: με τα βρέφη οδηγό” (με συν-συγγραφέα τη Μαρία Βρακά) είναι το τελευταίο βιβλίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Fagotto (2023).

Η Κατερίνα Αδαμοπούλου είναι μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός και υποψήφια διδάκτωρ Μουσικής Παιδαγωγικής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (E.U.C.). Εργάζεται ως δασκάλα μουσικής στην ιδιωτική εκπαίδευση και σε Ωδεία. Παράλληλα πραγματοποιεί εργαστήρια μουσικοκινητικής αγωγής C. Οrff και τζαζ αυτοσχεδιασμού στο εργαστήρι επιμορφωτικής εκπαίδευσης ΑΝΙΜΑ, και στο Deree College. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Music Business Management από το Westminster University του Λονδίνου και είναι απόφοιτος του τριετή μετεκπαιδευτικού κύκλου σπουδών στη Μουσικοκινητική Αγωγή C.Orff της σχολής Μωραΐτη. Είναι απόφοιτος της σχολής JazzArt όπου σπούδασε τζαζ τραγούδι, πιάνο, αυτοσχεδιασμό, αρμονία και ατελιέ με τους Σύλβιο Σύρρο και Σπύρο Μάνεση. Κατέχει πτυχίο κλασικού πιάνου από το Εθνικό Ωδείο και δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί και Α’ Βραβείο με δασκάλα την Christine Tokatlian.

Μαρίνα Μίντζα εργάζεται ως εκπαιδευτικός μουσικής στην Πρωτοβάθμια από το 2005 και ως μουσικοπαιδαγωγός σε ωδεία και χώρους δημιουργικής απασχόλησης.  Eίναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Μουσική Εκπαίδευση από το τμήμα Μουσικών Σπουδών (ΕΚΠΑ), Ανώτερων Θεωρητικών και απόφοιτος του Διετούς Επιμορφωτικού Εργαστηρίου Καλλιτεχνικής και Δημιουργικής Εκπαίδευσης «ΑΝΙΜΑ». Συμμετέχει με βιωματικά εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες και επιμορφώσεις εκπαιδευτικών μουσικής. Το  2018 κυκλοφόρησε το βιβλίο « Παιχνίδια με τους Μουσικούς  Σωλήνες  Boomwhackers» (εκδ. Fagottobooks) στο οποίο συμμετείχε ως συν-συγγραφέας.  Πιστεύει πως «η μουσική πρώτα ανακαλύπτεται και μετά μαθαίνεται»  και για αυτό η εκμάθηση της μουσικής μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αποτελεί τον πυρήνα στη μουσική διδασκαλία της.

 Η Μαρία Καρύκη είναι εκπαιδευτικός μουσικής στη Β/θμια από το 2021 ενώ έχει υπηρετήσει για μια δεκαετία περίπου στην Α/θμια εκπαίδευση. Απόφοιτος του Πειραματικού Μουσικού Σχολείου Παλλήνης και του τμήματος Μουσικών Σπουδών Αθήνας. Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα (Msc) στη Βυζαντινή Μουσικολογία (ΕΚΠΑ), πτυχίο Ανώτερων Θεωρητικών (Εθνικό Ωδείο) και δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής. Είναι απόφοιτος του τριετούς κύκλου σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff (Σχ. Μωραΐτη) και έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα-σεμινάρια στη μουσική/μουσικοκινητική αγωγή, το body music, τη διοίκηση στην εκπαίδευση, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών Μουσικής (Γυμνάσιο), καθώς και μαθήματα στο σάζι με τον Π. Παπαπετρόπουλο. Έχει διδάξει σε σεμινάρια ενηλίκων οργανωμένα από τον Ε.Σ.Μ.Α. και έχει συμμετάσχει με προφορική ανακοίνωση σε συνέδριο και δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε. Είναι γραμματέας του Ε.Σ.Μ.Α.

Η Βίκη Καραγκούνη γεννήθηκε στη Λαμία. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων του ΕΑΠ. Από το 2010 εργάζεται ως καθηγήτρια μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και διευθύνει σχολικές χορωδίες. Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα μουσικοπαιδαγωγικά σεμινάρια και συνέδρια. Εργασία της έχει παρουσιαστεί στην 1η Επιμορφωτική Ημερίδα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα και στο δημοτικό σχολείο» που πραγματοποιήθηκε από την Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας το 2013. Έχει πραγματοποιήσει εισηγήσεις σε διαδικτυακές ημερίδες τη ΕΕΜΕ καθώς και το εργαστήριο “Ηχόδραση και Ηχορύπανση: Η εξερεύνηση του ήχου” στην 1η ημερίδα “Back to school” της ΕΕΜΕ. Συμμετείχε στη χορωδία της ΕΕΜΕ από την ίδρυσή της το 2013 έως το 2018. Από το 2019 συμμετέχει στη χορωδία αποφοίτων του ΑΠΘ «Γιάννης Μάντακας». Είναι μέλος της ΕΕΜΕ και υπήρξε μέλος του ΔΣ της ένωσης. Το 2012 υπήρξε μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο Παγκόσμιο Συνέδριο της ISME καθώς και σε όλα τα μετέπειτα συνέδρια της ΕΕΜΕ.

3272

 

3η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΕΜΕ

BACK TO SCHOOL

#music_for_all

Τα παιδία παίζει εν-τάξει

 

 
307639299 1502005920315134 1569064898770294819 nΗ Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και ο Ελληνικός Σύλλογος Μουσικοκινητικής Αγωγής - Greek Orff-Schulwerk Association σας προσκαλούν στη 3η Διαδικτυακή Ημερίδα ΕΕΜΕ - Back to School την Κυριακή 2 Οκτωβρίου (17:00-20:30) με εισηγήτριες/ές τις/τους: Χριστιάνα Αδαμοπούλου, Μίτσυ Ακογιούνογλου, Ελισσάβετ Περακάκη, Ερμιόνη Ντέτσικα, Ρεγγίνα Σαλτάρη, Σοφία Ταρσένη και Γιώργο Χαρωνίτη
 
16:50-17:00  Άνοιγμα της πλατφόρμας
17:00-17:05 Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕ, Μαρία Κουρκουρίκα
17:05-17:10  Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. του ΕΣΜΑ Carl Orff, Μαρία Σαπλαούρα
17:10-17:30   Ελισσάβετ Περακάκη - Χριστιάνα Αδαμοπούλου: “Παι(χνί)δι και μουσική: διαμορφώνοντας το κατάλληλο κλίμα στην τάξη”
17:40:-18:00  Μίτσυ Ακογιούνογλου: “Ο κύκλος της μουσικής: ένα εργαλείο ‘δεσίματος’ της μαθητικής ομάδας της τάξης”
18:10-18:30   Σοφία Ταρσένη: “Η σχολική διαμεσολάβηση ως τρόπος ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων”
18:40-19:00 Γιώργος Χαρωνίτης: “Τα Μουσικοκινητικά παιχνίδια των παιδιών στην Ελλαδική επικράτεια το 19ο αιώνα. Η περίπτωση της Κρήτης”
19:10-19:30 Ρεγγίνα Σαλτάρη:  “Από το «γύρω γύρω όλοι» στο «tik tok»: Μουσικά παιχνίδια στην τάξη εμπνευσμένα από τη σχολική αυλή”
19.40-20.10 Ερμιόνη Ντέτσικα: “Αυτ@ που έραβε”
20:20-20.30 Ερωτήσεις - Συζήτηση - Κλείσιμο - Παρουσίαση επόμενων δράσεων
 
 
Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας: https://forms.gle/2G3YTTXeV4bdLMSj6
Κόστος παρακολούθησης:
Μέλη της ΕΕΜΕ και του ΕΣΜΑ Carl Orff: Δωρεάν
Μη μέλη των δύο ενώσεων: Καταβολή του ποσού των 10 ευρώ στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα (τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*

IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557
με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: 3Η ΗΜΕΡΙΔΑ
*μετά την κατάθεση μπορείτε να στείλετε στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. το αποδεικτικό ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας 
 
Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

3263

Υποκατηγορίες

Η Ελληνική Ένωση για την Μουσική Εκπαίδευση εκδίδει με την ευθύνη ειδικής Συντακτικής Επιτροπής το ενημερωτικό φυλλάδιοΤα Νέα της Ε.Ε.Μ.Ε., το περιοδικό Μουσική Εκπαίδευση και με την ευθύνη Διευθυντού Σύνταξης και Επιστημονικής Επιτροπής το επιστημονικό περιοδικό Μουσικοπαιδαγωγικά. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 20 τεύχη του περιοδικού Μουσική Εκπαίδευση (τρία εκ των οποίων είναι τα πρακτικά των τριών πρώτων συνεδρίων), 8 τεύχη του περιοδικούΜουσικοπαιδαγωγικά και τρία CD ROM's με τα ηλεκτρονικά πρακτικά των τριών τελευταίων συνεδρίων της ΕΕΜΕ. Τα παλαιότερα έντυπα της Ένωσης διατίθενται στην τιμή των 150Ε.

Επίσης, η Ε.Ε.Μ.Ε. έχει εκδόσει βιβλία. Για να τα προμηθευτείτε επικοινωνήστε με το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο 6939560404