3η Διαδικτυακή Ημερίδα ΕΕΜΕ - Back to School
3η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΕΜΕ
BACK TO SCHOOL
#music_for_all
Τα παιδία παίζει εν-τάξει
16:50-17:00 | Άνοιγμα της πλατφόρμας |
17:00-17:05 | Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕ, Μαρία Κουρκουρίκα |
17:05-17:10 | Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. του ΕΣΜΑ Carl Orff, Μαρία Σαπλαούρα |
17:10-17:30 | Ελισσάβετ Περακάκη - Χριστιάνα Αδαμοπούλου: “Παι(χνί)δι και μουσική: διαμορφώνοντας το κατάλληλο κλίμα στην τάξη” |
17:40:-18:00 | Μίτσυ Ακογιούνογλου: “Ο κύκλος της μουσικής: ένα εργαλείο ‘δεσίματος’ της μαθητικής ομάδας της τάξης” |
18:10-18:30 | Σοφία Ταρσένη: “Η σχολική διαμεσολάβηση ως τρόπος ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων” |
18:40-19:00 | Γιώργος Χαρωνίτης: “Τα Μουσικοκινητικά παιχνίδια των παιδιών στην Ελλαδική επικράτεια το 19ο αιώνα. Η περίπτωση της Κρήτης” |
19:10-19:30 | Ρεγγίνα Σαλτάρη: “Από το «γύρω γύρω όλοι» στο «tik tok»: Μουσικά παιχνίδια στην τάξη εμπνευσμένα από τη σχολική αυλή” |
19.40-20.10 | Ερμιόνη Ντέτσικα: “Αυτ@ που έραβε” |
20:20-20.30 | Ερωτήσεις - Συζήτηση - Κλείσιμο - Παρουσίαση επόμενων δράσεων |
IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557
με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: 3Η ΗΜΕΡΙΔΑ
*μετά την κατάθεση μπορείτε να στείλετε στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. το αποδεικτικό ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας
Project Πatriδa
Project Πatriδa
Περιοδικό «Μουσική Εκπαίδευση»: Εισαγωγή
Ειδική έκδοση του περιοδικού «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», αφιερωμένη στη διδακτική των Εγχόρδων Οργάνων-Τεύχος 32 (2022)
Η Μουσική Εκπαίδευση είναι ετήσιο περιοδικό της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) και δημοσιεύει σχέδια μαθημάτων, τραγούδια, προτάσεις και χρήσιμες ιδέες για την διδασκαλία της μουσικής στην τάξη. Το τεύχος 32 (2022) θα είναι αφιερωμένο στη Διδακτική των Εγχόρδων Μουσικών Οργάνων. Μπορεί να περιλαμβάνει καλές πρακτικές, σχέδια μαθημάτων, πρωτότυπο διδακτικό υλικό για το μάθημα κ.ο.κ.
Αρχισυνταξία: Δήμητρα Κόνιαρη, Μαίη Κοκκίδου
Συντακτική Ομάδα: Ζέρβα Όλγα, Τσίγκα Χριστίνα, Μπαχτσεβανίδης Δημήτρης, Τσακίρογλου Χρήστος
Προθεσμία Υποβολής Άρθρων: Παράταση έως 10 Οκτωβρίου
Οδηγίες: Τα άρθρα προς δημοσίευση πρέπει να είναι πρωτότυπα, γραμμένα στην ελληνική γλώσσα, να μην υπερβαίνουν τις 3.500 λέξεις και να συνοδεύονται από τον τίτλο του άρθρου στα ελληνικά και τα αγγλικά, περίληψη στα ελληνικά και στα αγγλικά (μέχρι 250 λέξεις η κάθε μία), 4-5 λέξεις κλειδιά στα ελληνικά και στα αγγλικά (keywords) και από σύντομο βιογραφικό του συγγραφέα (των συγγραφέων) στα ελληνικά και στα αγγλικά (μέχρι 150 λέξεις το καθένα).
Τα σχήματα, οι παρτιτούρες και οι πίνακες μπορούν για τις ανάγκες της διαδικασίας ελέγχου να βρίσκονται ενσωματωμένα στο κείμενο. Για τη δημοσίευση του άρθρου πρέπει να αποστέλλονται ως αρχεία γραφικών σε μορφή jpg ή tiff ανάλυσης τουλάχιστον 300 dpi.
Η βιβλιογραφία γράφεται αλφαβητικά σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο της American Psychological Association (APA, 7th edition). Μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα της APA για περισσότερες πληροφορίες (http://www.apastyle.org).
Η πρώτη σελίδα του κειμένου πρέπει να περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες: τίτλος άρθρου στα ελληνικά και στα αγγλικά, όνομα συγγραφέα στα ελληνικά και με λατινικούς χαρακτήρες, θέση και συνδεδεμένο εκπαιδευτικό/ερευνητικό ίδρυμα, διεύθυνση, τηλέφωνο και email του συγγραφέα. Στην περίπτωση περισσότερων του ενός συγγραφέα, πρέπει να αναφέρεται ο υπεύθυνος επικοινωνίας του άρθρου.
Το αρχείο του άρθρου έχει τίτλο: επίθετο πρώτου συγγραφέα.docx και αποστέλλεται ως συνημμένο αρχείο κειμένου (Word Document Format docx) στο mail της Ομάδας Εργασίας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τη Διδακτική των Εγχόρδων: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Πρακτικά συνεδρίου
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 9ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε.Μ.Ε.
Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες,
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στο 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε. με τίτλο “H Μουσική Εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: Ταυτότητες, Αξίες, Εμπειρίες” που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 15 έως τις 17 Απριλίου 2022. Η δική σας συμμετοχή και προσπάθεια υπήρξε ο βασικός λόγος της επιτυχίας του Συνεδρίου και του υψηλού επιστημονικού του επιπέδου.
Μπορείτε να υποβάλετε το πλήρες κείμενο είτε στην ελληνική γλώσσα είτε στην αγγλική για δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου μέχρι και την 14η Νοεμβρίου 2022 στην πλατφόρμα apps.eeme.gr (για την ημερομηνία έναρξης των υποβολών θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση). Τα κείμενα θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης από δύο κριτές, μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, όπως έγινε και με την αξιολόγηση των εκτενών περιλήψεων του Συνεδρίου. Θα ενημερωθείτε για την αξιολόγηση των κριτών, για την αποδοχή ή όχι του κειμένου για έκδοση, καθώς και για πιθανές προτεινόμενες διορθώσεις μέχρι και τις 30 Ιανουαρίου 2023. Τα πρακτικά θα δημοσιευτούν ως e-book με ISBN, μετά από σελιδοποίηση.
Παρακαλούμε να ακολουθήσετε πιστά τις παρακάτω οδηγίες για τη συγγραφή και διαμόρφωση των κειμένων σας.
Συνδεθείτε στην πλατφόρμα από τη διεύθυνση https://apps.eeme.gr
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ
Το πλήρες κείμενο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4.000 λέξεις συμπεριλαμβανομένων των περιλήψεων, της βιβλιογραφίας και τυχόν πινάκων, εικόνων, σχεδιαγραμμάτων και παραρτημάτων. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε υποσημειώσεις μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο.
Για τη μορφοποίηση του κειμένου είναι σημαντικό να ακολουθηθούν τα παρακάτω:
-
Η γραμματοσειρά των κειμένων είναι η Times New Roman, μέγεθος 12, σε πλήρη στοίχιση και μονό διάστιχο.
-
Τα περιθώρια σελίδας πρέπει να είναι: άνω και κάτω: 2,54 εκατοστά, δεξιά και αριστερά: 2,54 εκατοστά.
-
Η πρώτη παράγραφος να γράφεται χωρίς εσοχή παραγράφου. Όλες οι επόμενες παράγραφοι να εμφανίζονται με εσοχή παραγράφου: 1,5 εκ. (=0.59 inches). Καλό είναι να μην αφήνετε διαστήματα ανάμεσα σε παραγράφους.
-
Οι τίτλοι μουσικών έργων, βιβλίων, εφημερίδων, κινηματογραφικών ταινιών κ.ο.κ. θα πρέπει να εμφανίζονται σε πλάγια γραμματοσειρά.
-
Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις σελίδες του κειμένου σας και να χρησιμοποιήσετε κεφαλίδες ή υποσέλιδα.
Ο τίτλος της εισήγησης θα πρέπει να εμφανίζεται με έντονους χαρακτήρες, στο κέντρο της σελίδας, με πεζά γράμματα. Παρακάμπτοντας μια γραμμή, θα ακολουθεί το όνομα και το επίθετο του/της συγγραφέα, ενώ στην επόμενη σειρά θα πρέπει να αναγράφεται η ιδιότητά του/της συγγραφέα και ο φορέας απασχόλησής του/της. Στην επόμενη γραμμή θα αναγράφεται και η ηλεκτρονική διεύθυνση. Το ίδιο πρότυπο θα ακολουθηθεί και στην περίπτωση περισσότερων συγγραφέων. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν κεντρική στοίχιση.
Μετά, αφήνοντας κενή μία γραμμή, γράφετε τη λέξη: Περίληψη (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα, αριστερή στοίχιση). Στην επόμενη γραμμή, παρατίθεται η σύντομη περίληψη η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 200 λέξεις (πλάγιοι χαρακτήρες, μονό διάστιχο, πλήρη στοίχιση, χωρίς εσοχή).
Αφήνοντας κενή μια γραμμή, να γράφεται: Λέξεις-κλειδιά (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα). Οι λέξεις-κλειδιά (4-6) θα παρατεθούν με πεζά γράμματα και με κόμμα ανάμεσα σε κάθε όρο. Οι ίδιες οδηγίες ισχύουν και για την αγγλική γλώσσα το Abstract και τα Keywords.
Οι τίτλοι των επιμέρους ενοτήτων πρέπει να εμφανίζονται με έντονους χαρακτήρες και πεζά γράμματα. Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις επιμέρους ενότητες και υποενότητες και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κεφαλαία και υπογράμμιση. Αυτό ισχύει και για όλη την έκταση του κειμένου.
Οι παραπομπές στο κείμενο θα πρέπει να περιλαμβάνουν το επώνυμο του συγγραφέα, ένα κόμμα, και την ημερομηνία δημοσίευσης, όλο σε παρένθεση, π.χ., (Gibson, 2011) ή σε περίπτωση περισσότερων παραπομπών, άνω τελεία ανάμεσα στις παραπομπές. Στην περίπτωση παράθεσης αυτούσιου εδαφίου, βάζετε το απόσπασμα σε ελληνικά εισαγωγικά («...») και ακολουθεί σε παρένθεση η πηγή ως εξής: (Gibson, 2011, σελ. 607). Τα εδάφια από άλλες εργασίες που παρατίθενται αυτούσια εντός του κειμένου είναι καλό να μην υπερβαίνουν τις 40 λέξεις. Χρησιμοποιήστε μονά εισαγωγικά μόνο εντός κειμένου που παρατίθεται αυτούσιο μέσα σε διπλά εισαγωγικά («.... … ...»). Όλες οι παραπομπές εντός κειμένου θα πρέπει να εμφανίζονται στη βιβλιογραφία στο τέλος του κειμένου.
Η βιβλιογραφία παρατίθεται στο τέλος του κειμένου, σε Times New Roman, αριστερή στοίχιση και μέγεθος γραμματοσειράς 12. Πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τις εργασίες που έχουν αναφερθεί στο κείμενο σε σύστημα APA 7th edition. Πληροφορίες για το APA style μπορείτε να βρείτε στα: https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples
https://owll.massey.ac.nz/referencing/apa-6th-vs-7th-edition.php
Οι εικόνες, οι πίνακες και τα σχεδιαγράμματα θα πρέπει να ενταχθούν στο κύριο σώμα του κειμένου, και όχι στο τέλος του. Οι τίτλοι αυτών πρέπει να αναγράφονται αμέσως μετά σε πλάγια γραμματοσειρά, Times New Roman, μέγεθος 11. Σας συστήνουμε οι εικόνες να είναι σε υψηλή ανάλυση και μπορούν να είναι ασπρόμαυρες ή έγχρωμες. Υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε να τις αποστείλετε σε ξεχωριστό αρχείο (.jpg).
Παρακαλούμε να αποφύγετε την υπερβολική χρήση εικόνων και σχεδιαγραμμάτων για να μην δυσχεραίνεται η χρήση της ηλεκτρονικής έκδοσης.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΣΥΜΠΟΣΙΑ
Οι παρουσιάσεις των συμποσίων μπορούν να κατατεθούν α) ξεχωριστά, ως ανεξάρτητες εισηγήσεις, όπου ο/η συντονιστής/ίστρια υποβάλλει ένα εισαγωγικό κείμενο μέχρι 1000 λέξεις στο οποίο παρουσιάζεται η προβληματική του συμποσίου, και έπειτα ακολουθούν τα επιμέρους κείμενα μέχρι 3.000 λέξεις (οι προδιαγραφές τους ακολουθούν εκείνες των εισηγήσεων) σε ΕΝΑ ενιαίο αρχείο ή β) ως ένα ενιαίο και συλλογικό κείμενο μέχρι 7.000.
Σε κάθε περίπτωση η υποβολή των κειμένων των συμποσίων θα γίνεται μέσω ενός αρχείου και θα υποβάλλεται από τον/την συντονιστή/ίστρια.
Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Με εκτίμηση
Για την επιμέλεια των Πρακτικών του 9ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε.
Θεοχάρης Ράπτης - Ελισσάβετ Περακάκη
Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές
Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές
Ομάδα εργασίας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία
Σάββατο 18 Ιουνίου 2022
Η Ομάδα της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία ολοκληρώνει τις δράσεις για το σχολικό και ακαδημαϊκό έτος και σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή διαδικτυακή Ημερίδα με τίτλο: “Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές". Εισηγητές θα είναι: ο κ. Περικλής Παπαπετρόπουλος (Mουσικός), ο κ. Στέλιος Κατσιάνης (Mουσικός και Δάσκαλος ταμπουρά και λαούτου), ο κ. Σπύρος Σιάσος (Καθηγητής ταμπουρά στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου) και ο κ. Αλέξανδρος Καψοκαβάδης (Μουσικός & Εθνομουσικολόγος, Μέλος ΕΕΠ του ΤΜΣ του ΕΚΠΑ). Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 18/6/2022 από τις 11:00 π.μ. - 14:00μ.μ. στη διαδικτυακή πλατφόρμα zoom της Ε.Ε.Μ.Ε.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ: Πρόγραμμα ημερίδας 18-6-22.pdf
Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας: Φόρμα Εγγραφής
Οι παρουσιάσεις των εισηγητών θα αναρτηθούν στη σελίδα της Ε.Ε.Μ.Ε., θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/ουσες, ενώ θα αποσταλεί στα email των συμμετεχόντων/χουσών ο σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας.
Κόστος παρακολούθησης: ΔΩΡΕΑΝ για μέλη και μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
0:50 - 11:00 | Σύνδεση με την πλατφόρμα ΖΟΟΜ |
11:00 -11:15 | Χαιρετισμός από την κ. Μαρία Κουρκουρίκα, Πρόεδρο του ΔΣ της Ε.Ε.Μ.E., τον Δρ Νίκο Ανδρίκο, Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και καλωσόρισμα / παρουσίαση των εισηγητών από την επικεφαλής της Ομάδας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία κ. Ανθούλα Κολιάδη - Τηλιακού |
11:15 - 11:45 | Εισήγηση του κ. Περικλή Παπαπετρόπουλου. Τίτλος: “Η διδασκαλία του ταμπουρά και της παραδοσιακής μουσικής μέσα από την προφορικότητα” |
11:45 - 12:15 | Εισήγηση του κ. Στέλιου Κατσιάνη. Τίτλος: «Ο ταμπουράς ως όργανο αναφοράς της παραδοσιακής μουσικής στα Μουσικά Σχολεία» |
12:15 - 12:45 | Εισήγηση του κ. Σπύρου Σιάσου. Τίτλος: “Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία” |
12:45 - 13:15 | Εισήγηση του κ. Αλέξανδρου Καψοκαβάδη. Τίτλος: “Μουσικά «όργανα» ή μουσικοί «οργανισμοί»…; Ο ταμπουράς ως αυτόνομη πολιτισμική οντότητα” |
13:15 - 14:00 | Γενική Συζήτηση - Σύντομες ανακοινώσεις της Ομάδας |
Ψηφιακά μουσικά παιχνίδια MUSAPPS
9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.
15-17 Απριλίου 2022
(διαδικτυακά στην πλατφόρμα: https://apps.eeme.gr/)
Η μουσική εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: ταυτότητες, αξίες, εμπειρίες
Κεντρικοί Ομιλητές (αλφαβητικά)
Οι εγγραφές των συνέδρων πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της Ε.Ε.Μ.Ε. : https://apps.eeme.gr/
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις περιλήψεις των κεντρικών ομιλιών, το πρόγραμμα του 9ου Συνεδρίου καθώς και το πρόγραμμα των καλλιτεχνικών δράσεων του 9ου Συνεδρίου.
Χορηγοί του Συνεδρίου:
Χορηγός επικοινωνίας:
Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία των εγγραφών μπορείτε να δείτε εδώ: Οδηγιες-για-την-εγγραφη_9ο-Συνεδριο-της-ΕΕΜΕ.pdf
Κόστος εγγραφής στο 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.: | Μέχρι 1 Μαρτίου | Από 2 Μαρτίου |
Μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. (2022): | 35 € | 45 € |
Προπτυχιακοί φοιτητές - μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. (2022)*: | 25 € | 35 € |
Μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.: | 75 € | 85 € |
Προπτυχιακοί φοιτητές - μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. *: | 55 € | 65 € |
Ειδικές εκπτώσεις για εγγραφή μέλους στην Ε.Ε.Μ.Ε. και στο Συνέδριο: | Μέχρι 1 Μαρτίου | Από 2 Μαρτίου |
Ανανέωση 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: | 50 € | 60 € |
Νέα εγγραφή/επανεγγραφή 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: | 60 € | 70 € |
Προπτυχιακοί φοιτητές - ανανέωση 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: | 30 € | 40 € |
Προπτυχιακοί φοιτητές - νέα εγγραφή/επανεγγραφή 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: | 40 € | 50 € |
* Οι φοιτητ(ρι)ές των επιστημονικά συνεργαζόμενων τμημάτων (Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑ.ΜΑΚ.) μπορούν να παρακολουθήσουν το 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε. με την προνομιακή τιμή των 10€.
Για την εγγραφή σας παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Οδηγιες-για-την-εγγραφη_9ο-Συνεδριο_Φοιτητες.pdf
Σας περιμένουμε!
Προ-συνεδριακή ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ
Προ-συνεδριακή ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ
H Χορωδία Ευρωπαϊκής Μουσικής ως μουσικό σύνολο και ως μάθημα στα Μουσικά Σχολεία: Παιδαγωγικά Ζητήματα & καλές πρακτικές
Κυριακή 13 / 3 / 2022
Η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση γιορτάζει την Ευρωπαϊκή Ημέρα της Μουσικής στο Σχολείο (EuDaMuS - European Day of Music in School) που αποτελεί πρωτοβουλία της European Association for Music in Schools (https://eas-music.org) και σας προσκαλεί στην Προ-συνεδριακή Ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ με τίτλο: “H Χορωδία Ευρωπαϊκής Μουσικής ως μουσικό σύνολο και ως μάθημα στα Μουσικά Σχολεία: Παιδαγωγικά Ζητήματα & καλές πρακτικές" με ομιλητές τους: Μ. Μελιγκοπούλου, Α. Στεφάνοβα, Ρ. Μαστροσάββα, Δ. Θεοδωράκη, και Μ. Καλαεντζή στις 13/3/2022 (11:00 - 14:00).
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ: Προ-συνεδριακη_ημεριδα_του_9ου_Συνεδριου.pdf
Απαραίτητη η συμπλήρωση φόρμας μέχρι και 12 Μαρτίου στις 21:00 στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/ttswP9PXNWX9vXor6
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
10:50-11:00: | Σύνδεση με την πλατφόρμα ΖΟΟΜ |
11:00-11:10: | Καλωσόρισμα, Χαιρετισμός από την Πρόεδρο της ΕΕΜE Μαρία Κουρκουρίκα και την Αντιπρόσωπο της EAS στην Ελλάδα Γεωργία Μαυρέα. |
11:10-11:40: | Ρόζη Μαστροσάββα – Μουσικά Σχολεία: Η χορωδία στην τάξη: παιδαγωγική προσέγγιση και χορωδιακή πρακτική στα παιδιά της Α ' Γυμνασίου |
11:40-12:10: | Δημήτρης Θεοδωράκης – Η χορωδία ως μέσω προβολής των Μουσικών Σχολείων στην κοινωνία |
12:10-12:40: | Ανέλια Χρίστοβα – Στεφάνοβα – Η τρίφωνη μικτή χορωδία Ευρωπαϊκής μουσικής (SAB) ως μάθημα και ως σύνολο στο Μουσικό σχολείο Πρέβεζας: πρακτικές διδασκαλίας και προβλήματα |
12:40-13:10: | Μιχάλης Καλαεντζής – Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην διδασκαλία της χορωδίας |
13:10-13:40: | Έμμα Μελιγκοπούλου – Παιδαγωγικές πρακτικές με μακροπρόθεσμα μουσικά αποτελέσματα στη διδασκαλία της σχολικής-παιδικής – νεανικής χορωδίας |
13:40-14:00: |
Γενική Συζήτηση - Σύντομες ανακοινώσεις της Ομάδας |
Διδακτική των Εγχόρδων Οργάνων της Οικογένειας του Βιολιού: Ζητήματα-Προβληματισμοί - Πρoτάσεις - Καλές Πρακτικές
Διαδικτυακή Ημερίδα που διοργανώνει η Επιτροπή Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.
Κυριακή 28/2/2022 | 10:30-15:00
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω Zoom και είναι απαραίτητη η έγκαιρη συμπλήρωση της ακόλουθης φόρμας:
https://forms.gle/UXxsgUtWdhcPq7NE6
Πρόγραμμα Ημερίδας:
10:30-11:00
|
Παίζουμε και μαθαίνουμε μαζί
|
Βασίλης Λιαρμακόπουλος
καθηγητής κοντραμπάσου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
|
11:00-11:30
|
Εξέλιξη και πρόοδος μαθητών βιολιού κυρίως μέσα από την χρήση βιβλίων της Ρωσικής Σχολής
|
Μαρίνα Σέλκοβα
Καθηγήτρια βιολιού στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης
|
11:30-12:00
|
Ομαδικά μαθήματα: Η αδικηθείσα πτυχή της διδασκαλίας των εγχόρδων
|
Ειρήνη Ντράγκνεβα
Καθηγήτρια βιολιού στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
|
12:00-12:30
|
Μοιάζει με ευχή αλλά συμβαίνει ήδη…..: Η καθημερινότητα μου σε ένα σχολείο όπου όλα τα παιδιά παίζουν βιολί
|
Τζέμπεν Κλαπάκης
Καθηγητής βιολιού
|
12:30-13:00
|
Ελλείψει μεθόδων εκμάθησης παραδοσιακού βιολιού: προβληματισμοί και προτάσεις
|
Γιάννης Ζαρίας
Επίκουρος καθηγητής παραδοσιακού βιολιού στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
Λητώ Φλωράκη
Καθηγήτρια βιολιού στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Πειραιά.
|
13:00-13:30
|
ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΗΧΟ – Κάνοντας τη μελέτη ευχάριστη: Η σημασία της νοητικής εργασίας στη διαδικασία της μουσικής προετοιμασίας
|
Στέλιος Τσακαλίδης
Βιολιστής, μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης, διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
|
13:30-14:00 | Ελέφαντας στη στέγη |
Ευγένιος Πολίτης
Καθηγητής κοντραμπάσου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
|
14:00-14:30 |
Το ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (Mediterranean Network for Music) και η Μεσογειακή Τάξη Βιολοντσέλου
|
Γιάννης Τουλής
Καθηγητής Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Ιονίου Πανεπιστημίου |
14:30-15:00 |
Ζητήματα ορθοτονίας (intonation) ως βάση για τη δημιουργία σωστής στάσης στο βιολί
|
Δημήτρης Χανδράκης
Καθηγητής βιολιού στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
|
Μπορείτε να διαβάσετε τις περιλήψεις των εισηγήσεων και το αναλύτικό πρόγραμμα εδώ: Προγραμμα-Διαδικτυακης-Ημεριδας.pdf
Συμμετοχή: 15€
Μέλη της ΕΕΜΕ: 10€
Μέλη της Ομάδας Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ: Δωρεάν
Κατάθεση στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα: Εθνική Τράπεζα
BIC: ETHGRAA
IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557
με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: Ημερίδα Εγχόρδων
* Προσοχή: Εάν πληρώσετε τη συνδρομή σας από άλλη τράπεζα, εκτός της Εθνικής Τράπεζας, παρακαλούμε να προσθέσετε 4 ευρώ στο ποσό που πληρώνετε, το οποίο αντιστοιχεί στην προμήθεια που κρατά η τράπεζα για τη συναλλαγή, και να γράψετε στο όνομα του αποδέκτη ολόκληρο το όνομα της Ένωσης, Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (και όχι ΕΕΜΕ). Σας ευχαριστούμε θερμά γι' αυτό.
- Πληροφορίες εγγραφής/ανανέωσης συνδρομής στην ΕΕΜΕ:
https://www.eeme.gr/eeme/ld-members.html
- Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της Ομάδας Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:
https://forms.gle/eivWJYn8Gp7CqNhX6
Πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η Επιτροπή Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ:
Όλγα Ζέρβα, επικεφαλής
Χριστίνα Τσίγκα, μέλος
Χρήστος Τσακίρογλου, μέλος
Δημήτρης Μπαχτσεβανίδης, μέλο
Σελίδα 3 από 4