Ελληνική Ένωση για τη μουσική Εκπαίδευση - E.E.M.E.

isme blue 

Free Youtube Logo SVG, PNG Icon, Symbol. Download Image.  Facebook - Free social media icons   File:Instagram icon.png - Wikimedia Commons  Free Email and mail icon sign symbol design 10151138 PNG with Transparent  Background

 

10o Συνέδριο ΕΕΜΕ 10ο Συνέδριο Ε.Ε.Μ.Ε.

  • Αρχική
  • Ε.Ε.Μ.Ε.
    • Καταστατικό
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ομάδες εργασίας
    • Εγγραφή νέων μελών και ανανεώσεις συνδρομών
    • Βιβλιοθήκη Ε.Ε.Μ.Ε.
    • Επικοινωνία
  • Δωρεάν Υλικό
    • Εκπαιδευτικό υλικό
    • Επιστημονικά άρθρα
  • Εκδόσεις
    • Περιοδικό «Μουσικοπαιδαγωγικά»
    • Περιοδικό «Μουσική Εκπαίδευση»
    • «Τα Νέα της Ε.Ε.Μ.Ε.»
    • Βιβλία
      • Έρευνα και εφαρμογές στη Μουσική Ψυχολογία
      • Οδηγός για την Εισαγωγή στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών
      • Κριτική Μουσική Εκπαίδευση: Κείμενα Προβληματισμού από τη Διεθνή Κοινότητα
      • Σχολική Μουσική Εκπαίδευση: Ζητήματα σχεδιασμού, μεθοδολογίας & εφαρμογών
      • Ευρωπαϊκά Μουσικά Προγράμματα Σπουδών: Φιλοσοφικοί Προσανατολισμοί, Τάσεις και Συγκριτική Θεώρηση
      • Directory of Music Libraries and Collections in Greece
      • From kindergarten to early adulthood – Findings from a longitudinal study
      • Διαλεκτική και Πρωτοπορία στη Μουσική Παιδαγωγική
      • Music Definition and Music Education: many perspectives, many voices, many questions
      • Ζητήματα Μουσικής Παιδαγωγικής
      • Δημοφιλής μουσική: Κουλτούρες, Ιστορίες, Αξίες (Τόμος 1)
      • Δημοφιλής μουσική: Ταυτότητες, Κοινότητες, Εμπειρίες, Νοήματα (Τόμος 2)
      • Δημοφιλής μουσική: Μεταμοντερνισμός, ηγεμονίες, ιδεολογίες, μύθοι (Τόμος 3)
      • Δημοφιλής μουσική: Μουσικά και Εξωμουσικά Σημειωτικά Νοήματα (Τόμος 4)
      • Για την πιανίστρια, μουσικοπαιδαγωγό Maria Elizabeth Lewander Ανδρούτσου (1964-2023)
  • Ενημέρωση
    • Κοινωνική δικτύωση
    • Ενημερωτικό Δελτίο (newsletter)
    • Ανακοινώσεις
    • Σύνδεσμοι
    • Βιβλία που λάβαμε από εσάς
    • Δράσεις
      • Φωτογραφίες
      • Προηγούμενες δράσεις
  • Συνέδρια
    • 1ο Συνέδριο
    • 2ο Συνέδριο
    • 3ο Συνέδριο
    • 4ο Συνέδριο
    • 5ο Συνέδριο
    • 6ο Συνέδριο
    • ISME 2012
    • 7ο Συνέδριο
    • 8ο Συνέδριο
      • Αντικείμενο του Συνεδρίου
      • Θεματικοί Άξονες
      • Κεντρικές ομιλήτριες
      • Σημαντικές ημερομηνίες
      • Εγγραφή εισηγητών και συνέδρων
      • Αποστολή προτάσεων
      • Οργανωτική Επιτροπή
      • Επιστημονική Επιτροπή
      • Πρόγραμμα Συνεδρίου
      • Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα
      • Χώροι διεξαγωγής του Συνεδρίου
      • Θεσσαλονίκη
      • Διαμονή - Τουρισμός
    • 9ο Συνέδριο
      • Αντικείμενο του Συνεδρίου
      • Θεματικοί άξονες του Συνεδρίου
      • Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα Συνεδρίου
      • Υποβολή καλλιτεχνικών δράσεων
      • Πρακτικά Συνεδρίου
      • Υποβολή προτάσεων
      • Επιστημονική Επιτροπή
      • Οργανωτική Επιτροπή
      • Εγγραφή συνέδρων
      • Κεντρικές ομιλίες
      • Πρόγραμμα Συνεδρίου
    • 10ο Συνέδριο
      • Αντικείμενο του 10ου Συνεδρίου
      • Θεματικοί Άξονες του 10ου Συνεδρίου
      • Υποβολή Προτάσεων
      • Υποβολή Καλλιτεχνικών Δράσεων
      • Επιστημονική Επιτροπή
      • Οργανωτική Επιτροπή
      • Εγγραφή Συνέδρων και Εισηγητών
      • Κεντρικές Ομιλίες 10ου Συνεδρίου
      • Πρόγραμμα 10ου Συνεδρίου
      • Πρακτικά 10ου Συνεδρίου
  • Θερινή συνάντηση
    • 1η Θερινή Συνάντηση
      • 1η Θερινή Συνάντηση (2024)
      • Περιλήψεις εργαστηρίων
      • Εισηγητές και εισηγήτριες
      • Πρόγραμμα 1ης Θερινής Συνάντησης
  • Μουσικές Ομάδες
    • Σχετικά με τις Μουσικές Ομάδες
    • Χορωδία
    • Βυζαντινή Χoρωδία
  • Ευτέρπη
  • Musapps

Περιοδικό «Μουσική Εκπαίδευση»: Εισαγωγή

Ειδική έκδοση του περιοδικού «Μουσική Εκπαίδευση», αφιερωμένη στη διδακτική του ακορντεόν - Τεύχος 33 (2024-2025)

 

Η “Μουσική Εκπαίδευση” είναι το ετήσιο περιοδικό της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (Ε.Ε.Μ.Ε.) και δημοσιεύει σχέδια μαθημάτων, μουσικά έργα, προτάσεις και χρήσιμες ιδέες για την διδασκαλία της μουσικής στην τάξη καθώς επίσης και για τη διδασκαλία μουσικών οργάνων. Το τεύχος 33 (2024-2025) θα είναι αφιερωμένο στη διδακτική του ακορντεόν. 

Καλούνται να παρουσιαστούν άρθρα που θα αφορούν τη διδασκαλία ακορντεόν με ρεπερτόριο από τη σύγχρονη, κλασική και παραδοσιακή μουσική. Σκοπός είναι να δοθούν πρωτότυπες ιδέες και προτάσεις με καλές πρακτικές, σχέδια μαθημάτων και πλούσιο διδακτικό υλικό που θα αφορούν:

 

  • το ατομικό μάθημα με διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, 

  • την γνωριμία και πρώτη επαφή με το ακορντεόν, 

  • την παρουσίαση του σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, 

  • τη χρήση του οργάνου σε διαθεματικά και διαπολιτισμικά προγράμματα,

  • την επιλογή ρεπερτορίου για τις ανάγκες του μαθήματος 

  • τεχνικές παιξίματος

  • ζητήματα οργανολογίας 

 

Ιδιαίτερα ευπρόσδεκτα θα είναι και άρθρα που θα παρουσιάσουν βιβλιογραφικό αλλά και ιστορικό, επιστημονικό υλικό.

Αρχισυνταξία: Κωνσταντίνος Ράπτης, Βασιλική Ψύρρα 

Συντακτική Ομάδα: Κωνσταντίνος Τσούγκρας, Αθηνά Φυτίκα

Προθεσμία Υποβολής Άρθρων: 30 Ιουνίου 2025

Οδηγίες: Τα άρθρα προς δημοσίευση πρέπει να είναι πρωτότυπα, γραμμένα στην ελληνική γλώσσα, να μην υπερβαίνουν τις 3.500 λέξεις και να συνοδεύονται από τον τίτλο του άρθρου στα ελληνικά και τα αγγλικά, περίληψη στα ελληνικά και στα αγγλικά (μέχρι 250 λέξεις η κάθε μία), 4-5 λέξεις κλειδιά στα ελληνικά και στα αγγλικά (keywords) και από σύντομο βιογραφικό του συγγραφέα (των συγγραφέων) στα ελληνικά και στα αγγλικά (μέχρι 150 λέξεις το καθένα).

Τα σχήματα, οι παρτιτούρες και οι πίνακες μπορούν για τις ανάγκες της διαδικασίας ελέγχου να βρίσκονται ενσωματωμένα στο κείμενο. Για τη δημοσίευση του άρθρου πρέπει να αποστέλλονται ως αρχεία γραφικών σε μορφή jpg ή tiff ανάλυσης τουλάχιστον 300 dpi. 

Η βιβλιογραφία γράφεται αλφαβητικά σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο της American Psychological Association (APA, 7th edition). Μπορείτε να συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα της APA για περισσότερες πληροφορίες (http://www.apastyle.org). 

 

Η πρώτη σελίδα του κειμένου πρέπει να περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες: 

  • τίτλος άρθρου στα ελληνικά και στα αγγλικά,

  • όνομα συγγραφέα στα ελληνικά και με λατινικούς χαρακτήρες, 

  • θέση και συνδεδεμένο εκπαιδευτικό/ερευνητικό ίδρυμα, διεύθυνση, 

  • τηλέφωνο και email του συγγραφέα. Στην περίπτωση περισσότερων του ενός συγγραφέα, πρέπει να αναφέρεται ο υπεύθυνος επικοινωνίας του άρθρου.

 

Το αρχείο του άρθρου έχει τίτλο: επίθετο πρώτου συγγραφέα.docx και αποστέλλεται ως συνημμένο αρχείο κειμένου (Word Document Format docx) στο mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περίπου τέσσερις εβδομάδες μετά τη λήξη της προθεσμίας θα σταλθεί επιβεβαίωση ή μη της αποδοχής του άρθρου. Σε περίπτωση αποδοχης μπορεί να ζητηθούν τροποποιήσεις επί του περιεχομένου ή και της μορφής των κειμένων.

2168

Πρακτικά συνεδρίου

258319185 4554498817948893 1129605767871211437 n

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΟΥ 9ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε.Μ.Ε.

 

Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες,

Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας στο 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε. με τίτλο “H Μουσική Εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: Ταυτότητες, Αξίες, Εμπειρίες” που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 15 έως τις 17 Απριλίου 2022. Η δική σας συμμετοχή και προσπάθεια υπήρξε ο βασικός λόγος της επιτυχίας του Συνεδρίου και του υψηλού επιστημονικού του επιπέδου.

Μπορείτε να υποβάλετε το πλήρες κείμενο είτε στην ελληνική γλώσσα είτε στην αγγλική για δημοσίευση στα Πρακτικά του Συνεδρίου μέχρι και την 14η Νοεμβρίου 2022 στην πλατφόρμα apps.eeme.gr  (για την ημερομηνία έναρξης των υποβολών θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση). Τα κείμενα θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης από δύο κριτές, μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του Συνεδρίου, όπως έγινε και με την αξιολόγηση των εκτενών περιλήψεων του Συνεδρίου. Θα ενημερωθείτε για την αξιολόγηση των κριτών, για την αποδοχή ή όχι του κειμένου για έκδοση, καθώς και για πιθανές προτεινόμενες διορθώσεις μέχρι και τις 30 Ιανουαρίου 2023. Τα πρακτικά θα δημοσιευτούν ως e-book με ISBN, μετά από σελιδοποίηση.

Παρακαλούμε να ακολουθήσετε πιστά τις παρακάτω οδηγίες για τη συγγραφή και διαμόρφωση των κειμένων σας.

 

Συνδεθείτε στην πλατφόρμα από τη διεύθυνση https://apps.eeme.gr

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Το πλήρες κείμενο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 4.000 λέξεις συμπεριλαμβανομένων των περιλήψεων, της βιβλιογραφίας και τυχόν πινάκων, εικόνων, σχεδιαγραμμάτων και παραρτημάτων. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε υποσημειώσεις μόνο αν είναι απολύτως απαραίτητο. 

Για τη μορφοποίηση του κειμένου είναι σημαντικό να ακολουθηθούν τα παρακάτω:

  • Η γραμματοσειρά των κειμένων είναι η Times New Roman, μέγεθος 12, σε πλήρη στοίχιση και μονό διάστιχο. 

  • Τα περιθώρια σελίδας πρέπει να είναι: άνω και κάτω: 2,54 εκατοστά, δεξιά και αριστερά: 2,54 εκατοστά. 

  • Η πρώτη παράγραφος να γράφεται χωρίς εσοχή παραγράφου. Όλες οι επόμενες παράγραφοι να εμφανίζονται με εσοχή παραγράφου: 1,5 εκ. (=0.59 inches). Καλό είναι να μην αφήνετε διαστήματα ανάμεσα σε παραγράφους. 

  • Οι τίτλοι μουσικών έργων, βιβλίων, εφημερίδων, κινηματογραφικών ταινιών κ.ο.κ. θα πρέπει να εμφανίζονται σε πλάγια γραμματοσειρά. 

  • Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις σελίδες του κειμένου σας και να χρησιμοποιήσετε κεφαλίδες ή υποσέλιδα.

Ο τίτλος της εισήγησης θα πρέπει να εμφανίζεται με έντονους χαρακτήρες, στο κέντρο της σελίδας, με πεζά γράμματα. Παρακάμπτοντας μια γραμμή, θα ακολουθεί το όνομα και το επίθετο του/της συγγραφέα, ενώ στην επόμενη σειρά θα πρέπει να αναγράφεται η ιδιότητά του/της συγγραφέα και ο φορέας απασχόλησής του/της. Στην επόμενη γραμμή θα αναγράφεται και η ηλεκτρονική διεύθυνση. Το ίδιο πρότυπο θα ακολουθηθεί και στην περίπτωση περισσότερων συγγραφέων. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να έχουν κεντρική στοίχιση.

Μετά, αφήνοντας κενή μία γραμμή, γράφετε τη λέξη: Περίληψη (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα, αριστερή στοίχιση). Στην επόμενη γραμμή, παρατίθεται η σύντομη περίληψη η οποία δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 200 λέξεις (πλάγιοι χαρακτήρες, μονό διάστιχο, πλήρη στοίχιση, χωρίς εσοχή).

Αφήνοντας κενή μια γραμμή, να γράφεται: Λέξεις-κλειδιά (έντονοι χαρακτήρες, πεζά γράμματα). Οι λέξεις-κλειδιά (4-6) θα παρατεθούν με πεζά γράμματα και με κόμμα ανάμεσα σε κάθε όρο. Οι ίδιες οδηγίες ισχύουν και για την αγγλική γλώσσα  το Abstract  και τα Keywords.  

Οι τίτλοι των επιμέρους ενοτήτων πρέπει να εμφανίζονται με έντονους χαρακτήρες και πεζά γράμματα. Δεν χρειάζεται να αριθμήσετε τις επιμέρους ενότητες και υποενότητες και δεν χρειάζεται να  χρησιμοποιήσετε κεφαλαία και υπογράμμιση. Αυτό ισχύει και για όλη την έκταση του κειμένου.

Οι παραπομπές στο κείμενο θα πρέπει να περιλαμβάνουν το επώνυμο του συγγραφέα, ένα κόμμα, και την ημερομηνία δημοσίευσης, όλο σε παρένθεση, π.χ., (Gibson, 2011) ή σε περίπτωση περισσότερων παραπομπών, άνω τελεία ανάμεσα στις παραπομπές. Στην περίπτωση παράθεσης αυτούσιου εδαφίου, βάζετε το απόσπασμα σε ελληνικά εισαγωγικά («...») και ακολουθεί σε παρένθεση η πηγή ως εξής: (Gibson, 2011, σελ. 607). Τα εδάφια από άλλες εργασίες που παρατίθενται αυτούσια εντός του κειμένου είναι καλό να μην υπερβαίνουν τις 40 λέξεις. Χρησιμοποιήστε μονά εισαγωγικά μόνο εντός κειμένου που παρατίθεται αυτούσιο μέσα σε διπλά εισαγωγικά («.... … ...»). Όλες οι παραπομπές εντός κειμένου θα πρέπει να εμφανίζονται στη βιβλιογραφία στο τέλος του κειμένου.

Η βιβλιογραφία παρατίθεται στο τέλος του κειμένου, σε Times New Roman, αριστερή στοίχιση και μέγεθος γραμματοσειράς 12. Πρέπει να περιλαμβάνει μόνο τις εργασίες που έχουν αναφερθεί στο κείμενο σε σύστημα APA 7th edition. Πληροφορίες για το APA style μπορείτε να βρείτε στα: https://apastyle.apa.org/style-grammar-guidelines/references/examples

https://owll.massey.ac.nz/referencing/apa-6th-vs-7th-edition.php

 

Οι εικόνες, οι πίνακες και τα σχεδιαγράμματα θα πρέπει να ενταχθούν στο κύριο σώμα του κειμένου, και όχι στο τέλος του. Οι τίτλοι αυτών πρέπει να αναγράφονται αμέσως μετά σε πλάγια γραμματοσειρά, Times New Roman, μέγεθος 11. Σας συστήνουμε οι εικόνες να είναι σε υψηλή ανάλυση και μπορούν να είναι ασπρόμαυρες ή έγχρωμες. Υπάρχει περίπτωση να σας ζητήσουμε να τις αποστείλετε σε ξεχωριστό αρχείο (.jpg).

Παρακαλούμε να αποφύγετε την υπερβολική χρήση εικόνων και σχεδιαγραμμάτων για να μην δυσχεραίνεται η χρήση της ηλεκτρονικής έκδοσης.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ - ΣΥΜΠΟΣΙΑ

Οι παρουσιάσεις των συμποσίων μπορούν να κατατεθούν α) ξεχωριστά, ως ανεξάρτητες εισηγήσεις, όπου ο/η συντονιστής/ίστρια υποβάλλει ένα εισαγωγικό κείμενο μέχρι 1000 λέξεις  στο οποίο παρουσιάζεται η προβληματική του συμποσίου, και έπειτα ακολουθούν τα επιμέρους κείμενα μέχρι 3.000 λέξεις (οι προδιαγραφές τους ακολουθούν εκείνες των εισηγήσεων) σε ΕΝΑ ενιαίο αρχείο ή β) ως ένα ενιαίο και συλλογικό κείμενο μέχρι 7.000. 

 

Σε κάθε περίπτωση η υποβολή των κειμένων των συμποσίων θα γίνεται μέσω ενός αρχείου και θα υποβάλλεται από τον/την συντονιστή/ίστρια.

 

Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση στο:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. 

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

Με εκτίμηση

Για την επιμέλεια των Πρακτικών του 9ου Συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε.

Θεοχάρης Ράπτης - Ελισσάβετ Περακάκη

3261

Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές

Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές

Ομάδα εργασίας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία

Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

 

Cream Fashion Photo CollageΗ Ομάδα της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία ολοκληρώνει τις δράσεις για το σχολικό και ακαδημαϊκό έτος και σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή διαδικτυακή Ημερίδα με τίτλο: “Η διδασκαλία του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία: παιδαγωγικά ζητήματα, διδακτικές προσεγγίσεις & καλές πρακτικές". Εισηγητές θα είναι: ο κ. Περικλής Παπαπετρόπουλος (Mουσικός), ο κ. Στέλιος Κατσιάνης (Mουσικός και Δάσκαλος ταμπουρά και λαούτου), ο κ. Σπύρος Σιάσος (Καθηγητής ταμπουρά στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου) και ο κ. Αλέξανδρος Καψοκαβάδης (Μουσικός & Εθνομουσικολόγος, Μέλος ΕΕΠ του ΤΜΣ του ΕΚΠΑ). Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 18/6/2022 από τις 11:00 π.μ. - 14:00μ.μ. στη διαδικτυακή πλατφόρμα zoom της Ε.Ε.Μ.Ε.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ: pdfΠρόγραμμα ημερίδας 18-6-22.pdf

Απαραίτητη η συμπλήρωση της φόρμας: Φόρμα Εγγραφής

 Οι παρουσιάσεις των εισηγητών θα αναρτηθούν στη σελίδα της Ε.Ε.Μ.Ε., θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/ουσες, ενώ θα αποσταλεί στα email των συμμετεχόντων/χουσών ο σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας.

 

Κόστος παρακολούθησης: ΔΩΡΕΑΝ για μέλη και μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.

   

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ 

 0:50 - 11:00  Σύνδεση με την πλατφόρμα ΖΟΟΜ
 11:00 -11:15  Χαιρετισμός από την κ. Μαρία Κουρκουρίκα, Πρόεδρο του ΔΣ της Ε.Ε.Μ.E., τον Δρ Νίκο Ανδρίκο, Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και καλωσόρισμα / παρουσίαση των εισηγητών από την επικεφαλής της Ομάδας της Ε.Ε.Μ.Ε. για τα Μουσικά Σχολεία κ. Ανθούλα Κολιάδη - Τηλιακού
 11:15 - 11:45  Εισήγηση του κ. Περικλή Παπαπετρόπουλου. Τίτλος: “Η διδασκαλία του ταμπουρά και της παραδοσιακής μουσικής μέσα από την προφορικότητα”
 11:45 - 12:15  Εισήγηση του κ. Στέλιου Κατσιάνη. Τίτλος: «Ο ταμπουράς ως όργανο αναφοράς της παραδοσιακής μουσικής στα Μουσικά Σχολεία»
12:15 - 12:45 Εισήγηση του κ. Σπύρου Σιάσου. Τίτλος: “Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα του ταμπουρά στα Μουσικά Σχολεία”
12:45 - 13:15 Εισήγηση του κ. Αλέξανδρου Καψοκαβάδη. Τίτλος: “Μουσικά «όργανα» ή μουσικοί «οργανισμοί»…; Ο ταμπουράς ως αυτόνομη πολιτισμική οντότητα”
13:15 - 14:00 Γενική Συζήτηση - Σύντομες ανακοινώσεις της Ομάδας

3260

Ψηφιακά μουσικά παιχνίδια MUSAPPS

1
 
Με αφορμή τις επικείμενες εξετάσεις εισαγωγής στα Μουσικά Γυμνάσια, η Ομάδα των Μουσικών Σχολείων της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ) διοργανώνει ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαστήριο για παιδιά με τον Γιάννη Μυγδάνη.
 
Μπορείς να βοηθήσεις τον μουσικό εξωγήινο να βρει τα ρομπότ του και να επιστρέψει στον πλανήτη του; Τι θα έκανες αν ήσουν ο μόνος που θα μπορούσες να σώσεις τα μικρά αβοήθητα ψαράκια από την πεινασμένη μουσική μέδουσα; Θα καταφέρεις να παίξεις τους μυστικούς ινδιάνικους ρυθμούς και να γίνεις μέλος της φυλής των Apache;
 
Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, θα χωριστούμε σε ομάδες και θα παίξουμε με τρία διαδικτυακά παιχνίδια που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από τον Γιάννη Μυγδάνη, ειδικά για την προετοιμασία των εξετάσεων εισαγωγής στα Μουσικά Γυμνάσια, τα οποία φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα της ΕΕΜΕ. Το εργαστήριο απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 10 και 11 ετών, χωρίς να υπάρχει υποχρέωση συμμετοχής σε εξετάσεις εισαγωγής σε μουσικού σχολείου.
Απαραίτητοι όροι συμμετοχής είναι η φαντασία, όρεξη για παιχνίδι και η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας! To εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί μέσα από την πλατφόρμα zoom. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Φόρμα εγγραφής: https://forms.gle/Sz1Zr2yLma1ZmNpV9

3259

9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.

 

258319185 4554498817948893 1129605767871211437 n
 
 

 15-17 Απριλίου 2022

(διαδικτυακά στην πλατφόρμα: https://apps.eeme.gr/) 

Η μουσική εκπαίδευση σε έναν κόσμο που αλλάζει: ταυτότητες, αξίες, εμπειρίες

 

Κεντρικοί Ομιλητές (αλφαβητικά) 

Ολυμπία Αγαλιανού, μουσικοπαιδαγωγός, επίτιμη πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff και μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Randall Everett Allsup, καθηγητής Μουσικής και Μουσικής Εκπαίδευσης του Teachers College Columbia University
Estelle R. Jorgensen, ομότιμη καθηγήτρια Μουσικής (Μουσικής Εκπαίδευσης) του Indiana University Jacobs School of Music
Thomas Regelski, ομότιμος καθηγητής Μουσικής του State University of New York και ιδρυτικό μέλος της πρωτοποριακής εκπαιδευτικής ομάδας, MayDay Group
 
Το Συνέδριο έχει την επιστημονική υποστήριξη του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ε.Κ.Π.Α., του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑ.ΜΑΚ. και του Τμήματος Μουσικών Σπουδών και του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
 

Οι εγγραφές των συνέδρων πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας της Ε.Ε.Μ.Ε. : https://apps.eeme.gr/ 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις περιλήψεις των κεντρικών ομιλιών, το πρόγραμμα του 9ου Συνεδρίου καθώς και το πρόγραμμα των καλλιτεχνικών δράσεων του 9ου Συνεδρίου.

 

Χορηγοί του Συνεδρίου:

 logo xaras kai mousikis entono  fagotto disigma for book front  reccreative logo png Μελωδια

Χορηγός επικοινωνίας:

LIHNARI LOGO 1

 

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαδικασία των εγγραφών μπορείτε να δείτε εδώ: pdfΟδηγιες-για-την-εγγραφη_9ο-Συνεδριο-της-ΕΕΜΕ.pdf

Κόστος εγγραφής στο 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.: Μέχρι 1 Μαρτίου Από 2 Μαρτίου
Μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. (2022): 35 € 45 €
Προπτυχιακοί φοιτητές - μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. (2022)*: 25 € 35 €
Μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.:  75 € 85 €
Προπτυχιακοί φοιτητές - μη μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. *: 55 € 65 €
Ειδικές εκπτώσεις για εγγραφή μέλους στην Ε.Ε.Μ.Ε. και στο Συνέδριο: Μέχρι 1 Μαρτίου Από 2 Μαρτίου
Ανανέωση 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: 50 € 60 €
Νέα εγγραφή/επανεγγραφή 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: 60 € 70 €
Προπτυχιακοί φοιτητές - ανανέωση 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: 30 € 40 €
Προπτυχιακοί φοιτητές - νέα εγγραφή/επανεγγραφή 2022 και εγγραφή στο Συνέδριο: 40 € 50 €
 
 

* Οι φοιτητ(ρι)ές των επιστημονικά συνεργαζόμενων τμημάτων (Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Α.Π.Θ., Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑ.ΜΑΚ.) μπορούν να παρακολουθήσουν το 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε. με την προνομιακή τιμή των 10€.

Για την εγγραφή σας παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: pdfΟδηγιες-για-την-εγγραφη_9ο-Συνεδριο_Φοιτητες.pdf

 
Περισσότερες πληροφορίες για το 9ο Συνέδριο της Ε.Ε.Μ.Ε.: https://www.eeme.gr/conferences/9o-synedrio.html
 

Σας περιμένουμε!

 
Εγγραφές: https://apps.eeme.gr/ - Πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 
 

3257

Προ-συνεδριακή ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ

Προ-συνεδριακή ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ

H Χορωδία Ευρωπαϊκής Μουσικής ως μουσικό σύνολο και ως μάθημα στα Μουσικά Σχολεία: Παιδαγωγικά Ζητήματα & καλές πρακτικές

Κυριακή 13 / 3 / 2022

 

εεμε-4Η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση γιορτάζει την Ευρωπαϊκή Ημέρα της Μουσικής στο Σχολείο (EuDaMuS - European Day of Music in School) που αποτελεί πρωτοβουλία της European Association for Music in Schools (https://eas-music.org) και σας προσκαλεί στην Προ-συνεδριακή Ημερίδα του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ με τίτλο: “H Χορωδία Ευρωπαϊκής Μουσικής ως μουσικό σύνολο και ως μάθημα στα Μουσικά Σχολεία: Παιδαγωγικά Ζητήματα & καλές πρακτικές" με ομιλητές τους: Μ. Μελιγκοπούλου, Α. Στεφάνοβα, Ρ. Μαστροσάββα, Δ. Θεοδωράκη, και Μ. Καλαεντζή στις 13/3/2022 (11:00 - 14:00).

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ: pdfΠρο-συνεδριακη_ημεριδα_του_9ου_Συνεδριου.pdf

Απαραίτητη η συμπλήρωση φόρμας μέχρι και 12 Μαρτίου στις 21:00 στον παρακάτω σύνδεσμο: https://forms.gle/ttswP9PXNWX9vXor6

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

10:50-11:00: Σύνδεση με την πλατφόρμα ΖΟΟΜ
11:00-11:10: Καλωσόρισμα, Χαιρετισμός από την Πρόεδρο της ΕΕΜE Μαρία Κουρκουρίκα και την Αντιπρόσωπο της EAS στην Ελλάδα Γεωργία Μαυρέα.
11:10-11:40: Ρόζη Μαστροσάββα – Μουσικά Σχολεία: Η χορωδία στην τάξη: παιδαγωγική προσέγγιση και χορωδιακή πρακτική στα παιδιά της Α ' Γυμνασίου
11:40-12:10: Δημήτρης Θεοδωράκης – Η χορωδία ως μέσω προβολής των Μουσικών Σχολείων στην κοινωνία
12:10-12:40: Ανέλια Χρίστοβα – Στεφάνοβα – Η τρίφωνη μικτή χορωδία Ευρωπαϊκής μουσικής (SAB) ως μάθημα και ως σύνολο στο Μουσικό σχολείο Πρέβεζας: πρακτικές διδασκαλίας και προβλήματα
12:40-13:10: Μιχάλης Καλαεντζής – Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην διδασκαλία της χορωδίας
13:10-13:40: Έμμα Μελιγκοπούλου – Παιδαγωγικές πρακτικές με μακροπρόθεσμα μουσικά αποτελέσματα στη διδασκαλία της σχολικής-παιδικής – νεανικής χορωδίας
13:40-14:00:

Γενική Συζήτηση - Σύντομες ανακοινώσεις της Ομάδας

 

Θα δοθούν οι παρουσιάσεις των εισηγητών και βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/ουσες, ενώ θα σταλεί σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας.
Κόστος παρακολούθησης: 
Μέλη της ΕΕΜΕ: Δωρεάν
Μη μέλη της ΕΕΜΕ: 
- δωρεάν συμμετοχή εφόσον γίνετε μέλος της ΕΕΜΕ για το 2022, με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα και αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: ΣΥΝΔΡΟΜΗ 2022 (τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)* Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ: https://www.eeme.gr/eeme/ld-members.html ή
- καταβολή του ποσού των 10 ευρώ στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: "Προ-συνεδριακή Ημερίδα των Μουσικών Σχολείων"
(τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*
 
Εθνική Τράπεζα Λογαριασμός: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση
BIC: ETHGRAA
IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557
*εάν πραγματοποιείτε την κατάθεση από άλλη τράπεζα (πλην την Εθνικής) θα στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας.

3255

Διδακτική των Εγχόρδων Οργάνων της Οικογένειας του Βιολιού: Ζητήματα-Προβληματισμοί - Πρoτάσεις - Καλές Πρακτικές

 Διδακτικη των Εγχορδων Οργανων της Οικογενειας του Βιολιου Ζητηματα-Προβληματισμοι-Προτασεις-Καλες Πρακτικες

 

Διαδικτυακή Ημερίδα που διοργανώνει η Επιτροπή Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.

Κυριακή 28/2/2022 | 10:30-15:00

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω Zoom και είναι απαραίτητη η έγκαιρη συμπλήρωση της ακόλουθης φόρμας:
https://forms.gle/UXxsgUtWdhcPq7NE6

Πρόγραμμα Ημερίδας:

10:30-11:00
Παίζουμε και μαθαίνουμε μαζί
Βασίλης Λιαρμακόπουλος
καθηγητής κοντραμπάσου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
11:00-11:30
Εξέλιξη και πρόοδος μαθητών βιολιού κυρίως μέσα από την χρήση βιβλίων της Ρωσικής Σχολής
Μαρίνα Σέλκοβα
Καθηγήτρια βιολιού στο Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης
11:30-12:00
Ομαδικά μαθήματα: Η αδικηθείσα πτυχή της διδασκαλίας των εγχόρδων
Ειρήνη Ντράγκνεβα
Καθηγήτρια βιολιού στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης
12:00-12:30
Μοιάζει με ευχή αλλά συμβαίνει ήδη…..: Η καθημερινότητα μου σε ένα σχολείο όπου όλα τα παιδιά παίζουν βιολί
Τζέμπεν Κλαπάκης
Καθηγητής βιολιού
12:30-13:00
Ελλείψει μεθόδων εκμάθησης παραδοσιακού βιολιού: προβληματισμοί και προτάσεις
Γιάννης Ζαρίας
Επίκουρος καθηγητής παραδοσιακού βιολιού στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
Λητώ Φλωράκη
Καθηγήτρια βιολιού στο Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Πειραιά.
13:00-13:30
ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΝ ΗΧΟ – Κάνοντας τη μελέτη ευχάριστη: Η σημασία της νοητικής εργασίας στη διαδικασία της μουσικής προετοιμασίας
Στέλιος Τσακαλίδης
Βιολιστής, μέλος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης, διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
13:30-14:00 Ελέφαντας στη στέγη
Ευγένιος Πολίτης
Καθηγητής κοντραμπάσου στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ
14:00-14:30
Το ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ (Mediterranean Network for Music) και η Μεσογειακή Τάξη Βιολοντσέλου
Γιάννης Τουλής
Καθηγητής Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Ιονίου Πανεπιστημίου
14:30-15:00
Ζητήματα ορθοτονίας (intonation) ως βάση για τη δημιουργία σωστής στάσης στο βιολί
Δημήτρης Χανδράκης
Καθηγητής βιολιού στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του ΠΑΜΑΚ

 

Μπορείτε να διαβάσετε τις περιλήψεις των εισηγήσεων και το αναλύτικό πρόγραμμα εδώ: pdfΠρογραμμα-Διαδικτυακης-Ημεριδας.pdf

Συμμετοχή: 15€
Μέλη της ΕΕΜΕ: 10€
Μέλη της Ομάδας Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ: Δωρεάν

Κατάθεση στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα: Εθνική Τράπεζα
BIC: ETHGRAA
IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557

με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: Ημερίδα Εγχόρδων

* Προσοχή: Εάν πληρώσετε τη συνδρομή σας από άλλη τράπεζα, εκτός της Εθνικής Τράπεζας, παρακαλούμε να προσθέσετε 4 ευρώ στο ποσό που πληρώνετε, το οποίο αντιστοιχεί στην προμήθεια που κρατά η τράπεζα για τη συναλλαγή, και να γράψετε στο όνομα του αποδέκτη ολόκληρο το όνομα της Ένωσης, Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (και όχι ΕΕΜΕ). Σας ευχαριστούμε θερμά γι' αυτό.

- Πληροφορίες εγγραφής/ανανέωσης συνδρομής στην ΕΕΜΕ:
https://www.eeme.gr/eeme/ld-members.html

- Εάν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της Ομάδας Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:
https://forms.gle/eivWJYn8Gp7CqNhX6

Πληροφορίες: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Η Επιτροπή Διδακτικής Εγχόρδων Οργάνων ΕΕΜΕ:
Όλγα Ζέρβα, επικεφαλής
Χριστίνα Τσίγκα, μέλος
Χρήστος Τσακίρογλου, μέλος
Δημήτρης Μπαχτσεβανίδης, μέλο

3254

Πρόσκληση για υποβολή βίντεο για τις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις του 9ου Συνεδρίου της ΕΕΜΕ

258319185 4554498817948893 1129605767871211437 n

 

Η Ελληνική  Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (ΕΕΜΕ), στο πλαίσιο οργάνωσης των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του 9ου Συνεδρίου της που θα διεξαχθεί διαδικτυακά την περίοδο 15-17 Απριλίου 2022, προσκαλεί φορείς που οι δραστηριότητές τους σχετίζονται με τη μουσική και τα πολύτεχνα δρώμενα (όπως πανεπιστήμια, σχολεία - γενικά και μουσικά, ωδεία και μουσικές σχολές, καλλιτεχνικές ομάδες κ.ά. ) να υποβάλουν προς κρίση βίντεο το περιεχόμενο του οποίου μπορεί να περιλαμβάνει καταγραφή μικρών, ή μεγάλων μουσικών συνόλων στην εκτέλεση τραγουδιού, αυτοσχεδιασμό, ή συνδυασμό συνόλων με μοντάζ. Τα βίντεο που θα επιλεγούν θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου και θα συμπεριληφθούν στο κανάλι της Ένωσης στην πλατφόρμα YouTube. 

 Οι προδιαγραφές και κριτήρια αξιολόγησης των προς υποβολής βίντεο, θα πρέπει πληρούν τα παρακάτω κριτήρια: 

  1. Οι καλλιτεχνικές δράσεις να είναι πρωτότυπες  
  2. Η συνολική διάρκεια του βίντεο να είναι 3’ - 5’ 
  3. Να μην είναι δημοσιευμένο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
  4. Το περιεχόμενό του να είναι συναφές με τους θεματικούς άξονες του Συνεδρίου 
  5. Να ακολουθεί τις ακόλουθες τεχνικές προδιαγραφές
    1. Ποιότητα βίντεο: 720p ή 1080p HD (Ρυθμός καρέ: 25 fps / Αναλογία: 16:9)
    2. Ποιότητα ήχου: 128 kbps bitrate ή μεγαλύτερο
 

Τα προς κρίση βίντεο θα πρέπει να αναρτηθούν σε ιδιωτικό κανάλι στο YouTube μη καταχωρισμένο και ο σύνδεσμος, όπως και τα στοιχεία επικοινωνίας της/του υπευθύνου (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο και email)  να αποσταλεί στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέχρι τις 20 Μαρτίου 2022.

Στη συνέχεια, τα βίντεο θα αξιολογηθούν με διπλή τυφλή κρίση και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις/στους υπευθύνους μέχρι τις 5 Απριλίου 2022. Προκειμένου τα βίντεο να παρουσιαστούν στο Συνέδριο και να συμπεριληφθούν στο κανάλι του YouTube της Ένωσης, θα πρέπει τα έργα που θα περιέχονται να είναι ελεύθερα δικαιωμάτων και να έχει δοθεί η απαραίτητη συναίνεση από τα συμμετέχοντα μέλη. Κατά την παρουσίαση του βίντεο στο Συνέδριο η/ο υπεύθυνη/ος μπορεί να το προλογίσει μέχρι 3’.   

 
Οργανωτική Επιτροπή 
Όλγα Ζέρβα 
Ανθούλα Κολιάδη - Τηλιακού
Γιάννης Μυγδάνης
Μάριος Σκαμνέλος
Χριστίνα Τσίγκα
 
Διαβάστε αναλυτικά την πρόσκληση εδώ:  pdfΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ_ΓΙΑ_ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ_ΔΡΑΣΕΙΣ.pdf

3252

Music Definition and Music Education: many perspectives, many voices, many questions

 

Music Definition - FinalMusic Definition and Music Education: many perspectives, many voices, many questions

May Kokkidou (MEd, PhD, post-PhD)

Proofreading: Regina Saltari

Cover design: Yannis Mygdanis, May Kokkidou

Layout: Yannis Mygdanis

 

ISBN: 978-618-83465-6-7

  

Abstract:

The definition of music is complicated by several factors. Music is everywhere. It holds sociability and individuality, freedom and limits. It is situated historically, philosophically, culturally, politically, economically, and ideologically, in a complex system of symbolic meanings. It has acquired various meanings and bears various connotations. In semiotic terms, music is polysemic: a complex signifier with many signifieds. From the very beginning of human history, people have tried to explain the nature of music and its importance in human life.

This book addresses issues about music’s definition, through the implementation of a project conducted between 2017 and 2019 with post-graduate students (pre-service and in-service music educators) who had been teaching music for several years. The ultimate goal was to gain sight of the big picture of the music world(s) and bring meaning to concepts and ideas by moving beyond mere definitions.

Questions about the nature, value and meaning of music should be considered and meditated not only for their own sake, but as a road to seek ways by which to act ethically-pedagogically-musically in our classes. Music waits to be seen in new dimensions. I hope that this book will stimulate fruitful discussions in the field of music education.

 

 pdfKokkidou, M. (2021). Music Definition and Music Education: many perspectives, many voices, many questions. Thessaloniki: GSME.

 

© Greek Society for Music Education (GSME), 2021

3246
  1. 9ο Συνέδριο Ε.Ε.Μ.Ε.
  2. Κριτική Μουσική Εκπαίδευση: Κείμενα Προβληματισμού από τη Διεθνή Κοινότητα
  3. Νέο ΔΣ της Ελληνικής Ένωσης για τη Μουσική Εκπαίδευση (2021-2023)
  4. Επικοινωνία

Σελίδα 5 από 6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Βρίσκεστε εδώ:  
  • Αρχική

Η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση  (Ε.Ε.Μ.Ε.) ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1997 και έχει ως κύριο σκοπό την καλλιέργεια της μουσικής παιδείας των ανθρώπων κάθε ηλικίας στην Ελλάδα, την αναβάθμιση του ρόλου της μουσικής στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη της μουσικής εκπαίδευσης και της επιστήμης της Μουσικής Παιδαγωγικής. Αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς μουσικής και υπάρχει για να στηρίζει την εξέλιξη του καθενός (τόσο επιστημονικά, όσο και καλλιτεχνικά) αλλά και το καλό δίκτυο επικοινωνίας ανάμεσα στους επαγγελματίες της Μουσικής Εκπαίδευσης (βλ. Καταστατικό της Ένωσης). Η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση συνεργάζεται στενά με τη Διεθνή Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση (International Society for Music Education, ISME). Για 20 χρόνια (1998-2018) διετέλεσε συνδεδεμένο μέλος και εκπρόσωπος της ISME στην Ελλάδα. Από το 2018 ανήκει στα ιδρυτικά μέλη του Συμβουλίου Επαγγελματικών Ενώσεων της ISME (Council of Professional Associations).

Εγγραφείτε στο newsletter



loaderPlease wait...
Joomla Extensions powered by Joobi


Κορυφή

© 2025 Ελληνική Ένωση για τη μουσική Εκπαίδευση - E.E.M.E.