ΑφίσαΟλοκληρώθηκε με επιτυχία η δεύτερη συνάντηση της Ομάδας της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία το Σάββατο 12 Ιουνίου με θέμα «Μουσικά Σχολεία, αρχίζουμε! Καθοδηγώντας τους υποψήφιους μαθητές για τη νέα τους ζωή στο Μουσικό Σχολείο».  Στο εισαγωγικό μέρος πραγματοποιήθηκε σύντομη παρουσίαση των τομέων δράσης της ομάδας, ανάθεση εργασιών και οργάνωση από την επικεφαλής Ανθούλα Κολιάδη – Τηλιακού.  

 

  • Η μελλοντική οργάνωση των δράσεων της Ομάδας περιλαμβάνει επίσης την ενεργή συμμετοχή μελών με τη συμπλήρωση εγγράφου, στο οποίο δηλώνονται οι τομείς στους οποίους επιθυμεί κάποιο μέλος να ενταχθεί και να συνδράμει με το έργο του, εφόσον φυσικά το επιθυμεί. Το έγγραφο βρίσκεται εδώ:  https://forms.gle/eSqAe9Z8b7Unv7JVA

 

Στο δεύτερο μέρος της συνάντησης με αφορμή τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων μαθητών για την Α’ τάξη Γυμνασίου στα Μουσικά Σχολεία πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις διαδραστικών βοηθητικών ασκήσεων για μαθητές που θέλουν να εξασκήσουν τις μουσικές τους ικανότητες από τους κ. Σταύρο Κατηρτζόγλου, Καθηγητή Κλασικής Κιθάρας στο ΠΜΓΛΠ, συνθέτη και συγγραφέα μουσικών βιβλίων, καθώς και κ. Γιάννη Μυγδάνη, μέλος της ΕΕΜΕ, Υποψήφιο διδάκτορα Μουσικής Παιδαγωγικής, ΙΒDP Music Teacher στην Ιόνιο Σχολή, καθηγητή πιάνου και ανώτερων θεωρητικών, καθώς και συνθέτη.

 

Οι εφαρμογές του κ. Σταύρου Κατηρτζόγλου βρίσκονται εδώ:

Μήπως είσαι Μουσικός;

http://aesop.iep.edu.gr/node/5650

Ο Δάσκαλος «Οn line”!

https://pmglp.org/index.php/yliko/daskalos/mikrous

 

Οι εφαρμογές του κ. Γιάννη Μυγδάνη βρίσκονται στη σελίδα της ΕΕΜΕ:

Space Glockenspiel – (Απομνημόνευση μελωδίας στο μεταλλόφωνο)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3215-space-glockenspiel.html

Deep Blue Music Bottom (Ακουστική Αντίληψη)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3214-deep-blue-music-bottom.html

The Rhythm of Apache (Αντίληψη Ρυθμού)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3213-the-rhythm-of-apache.html


Στο τρίτο μέρος ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση, όπου τέθηκαν ερωτήσεις στους εισηγητές για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τη διαβάθμιση δυσκολίας των ασκήσεων, αλλά και άλλα ζητήματα σχετικά με τη διαδικασία επιλογής μαθητών Α΄ Γυμνασίου για τα Μουσικά Σχολεία, όπως την αντιμετώπιση των αγοριών σε μεταφώνηση, το γενικότερα υψηλό επίπεδο των περισσοτέρων υποψηφίων το οποίο καλούνται να αξιολογήσουν οι Επιτροπές Επιλογής κ.ά.

 

Η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία