379855355 793895822737623 8537914671190629957 nΗ Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και ο Ελληνικός Σύλλογος Μουσικοκινητικής Αγωγής - Greek Orff-Schulwerk Association σάς προσκαλούν στην 4η Διαδικτυακή Ημερίδα Back to School: “Τα παιδία παίζει Μουσική _ χθες, σήμερα, αύριο”.

Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής:

https://apps.eeme.gr/

Κόστος Παρακολούθησης:

-Δωρεάν για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. και του Ε.Σ.Μ.Α.-Orff

-10 ευρώ για τα μη μέλη

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του Zoom και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες που επιθυμούν.

Εισηγήτριες:

Ολυμπία Αγαλιανού, Κατερίνα Αδαμοπούλου, Βίκη Καραγκούνη, Μαρία Καρύκη, Μαρίνα Μίντζα, Μαρία Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου, Ελισσάβετ Περακάκη

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

16:50 17:00: Άνοιγμα της πλατφόρμας
17:00-17:10: Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕΜαρία Κουρκουρίκα και την πρόεδρο του Δ.Σ. του Ε.Σ.Μ.Α. Orff, Μαρία Σαπλαούρα
17:10-17:25: Ολυμπία Αγαλιανού: “Άκου την κίνηση, δες τη μουσική”
17:30:-17:45: Μαρία Παπαζαχαρίου - Χριστοφόρου & Ελισσάβετ Περακάκη: “Από την ακοή στην ακουστικότητα” 
17:50-18:05: Κατερίνα Αδαμοπούλου“Καλές πρακτικές στη διδασκαλία μουσικών αυτοσχεδιασμών στο νηπιαγωγείο”
18:10-18:25: Μαρίνα Μίντζα“Από το τραγούδι και το παιχνίδι, στη γραφή: To παράδειγμα του μι, σολ, λα!”
18:30-18:45: Μαρία Καρύκη: «…χάριν παιδιάς…», από την παραδοσιακή στη σχολική κοινότητα: ακούω, παίζω, δημιουργώ”
18:50-19.05: Βίκη Καραγκούνη: “Στον αστερισμό των Beatles”
19:10-19.30: Ερωτήσεις - Συζήτηση - Κλείσιμο - Παρουσίαση επόμενων δράσεων

Κόστος Παρακολούθησης:
-Δωρεάν για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε. και του Ε.Σ.Μ.Α.-Orff
-10 ευρώ για τα μη μέλη

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας του Zoom και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/συμμετέχουσες που επιθυμούν.

Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής μέσω του apps.eeme.gr με όλες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις (βεβαίωση μέλους στην Ε.Ε.Μ.Ε. ή στον Ε.Σ.Μ.Α./αποδεικτικό πληρωμής).

Η Ολυμπία Αγαλιανού είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (Φ.Π.Ψ, Ε.Κ.Π.Α), πτυχιούχος Τ.Ε.Φ.Α.Α. (Ε.Κ.Π.Α), απόφοιτος διετούς μεταπτυχιακής επιμόρφωσης στη μουσικοκινητική αγωγή Orff, πτυχιούχος αρμονίας, τελειόφοιτος χοροθεραπεύτρια, τετραετής εκπαίδευση στη συστημική θεωρία και ελεύθερη σπουδή στο χορό, τη μουσική και το θέατρο. Υπηρετεί ως Ε.Ε.Π.  ( Τ.Ε.Α.Π.Η.,  Ε.Κ.Π.Α.) και διδάσκει σε Π.Μ.Σ. των πανεπιστημίων Ε.Κ.Π.Α., ΠΑ.ΜΑΚ και  Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου και σε επιμορφωτικά προγράμματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Υπηρέτησε στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (1998-2017). Συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου (2014-2016) της Σχολής Μωραΐτη (2007-2016) και άλλων εκπαιδευτικών πλαισίων. Συγγραφέας μιας μονογραφίας, επιστημονικών άρθρων και κεφαλαίων σε 11 συλλογικές εκδόσεις και σε σχολικά εγχειρίδια. Συνεργασίες με καλλιτεχνικούς οργανισμούς ως χορεύτρια, μουσικός και χορογράφος (1990-2011). Επίτιμη πρόεδρος του Ελληνικού Συλλόγου Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff.

Η Μαρία Παπαζαχαρίου–Χριστοφόρου, είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μουσικής Εκπαίδευσης και Παιδαγωγικής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Eίναι συντονίστρια του Διδακτορικού Προγράμματος στη Μουσική στο Τμήμα Τεχνών, και διευθύνει την Ερευνητική Μονάδα LifeLong Music Engagement (https://soscieath.euc.ac.cy/mrus/lifelong-music-engagement-mru/) στο διεπιστημονικό Κέντρο Έρευνας SoScieAtH. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στις κοινωνιολογικές διαστάσεις της μουσικής παιδαγωγικής και των μουσικών ταυτοτήτων, στη μουσική εκπαίδευση βρεφικής και πρώιμης παιδικής ηλικίας, και στις άτυπες πρακτικές μάθησης. Έχει δημοσιεύσει  εργασίες της σε επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια, και είναι μέλος της ΕΕΜΕ, του GIML, του EuNetMERYC, και της ISME. Έχει εργαστεί στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Κύπρο ως μουσικοπαιδαγωγός, και ως Συντονίστρια Μουσικής Εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, ΥΠΠΑΝ.

Η Ελισσάβετ Περακάκη (PhD, post-PhD) είναι μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) του Τμήματος Μουσικών Σπουδών (ΕΚΠΑ), με γνωστικό αντικείμενο “Η μουσική στη βρεφική ηλικία, την τυπική εκπαίδευση και τη δια βίου μάθηση”. Έχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και σε Ωδεία (1998-2020). Συμμετέχει σε συνέδρια με ανακοινώσεις και εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συνεργάζεται για επιμορφώσεις με Ωδεία, το ΙΕΠ, το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΚΠΑ και το Εργαστήριο Μουσικής Παιδαγωγικής (ΤΜΣ, ΕΚΠΑ). Είναι μέλος του Gordon Institute of Music Learning (GIML), μέλος του ΔΣ της ΕΕΜΕ και αντιπρόεδρος (co-chair) της ομάδας της ISME για τη Μουσική στα Σχολεία και την Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών (MISTEC). Είναι συγγραφέας και συν-συγγραφέας 4 βιβλίων, τα οποία διανέμονται και ως πανεπιστημιακά συγγράμματα. “Η μουσική πριν και μετά τη γέννηση: με τα βρέφη οδηγό” (με συν-συγγραφέα τη Μαρία Βρακά) είναι το τελευταίο βιβλίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Fagotto (2023).

Η Κατερίνα Αδαμοπούλου είναι μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός και υποψήφια διδάκτωρ Μουσικής Παιδαγωγικής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου (E.U.C.). Εργάζεται ως δασκάλα μουσικής στην ιδιωτική εκπαίδευση και σε Ωδεία. Παράλληλα πραγματοποιεί εργαστήρια μουσικοκινητικής αγωγής C. Οrff και τζαζ αυτοσχεδιασμού στο εργαστήρι επιμορφωτικής εκπαίδευσης ΑΝΙΜΑ, και στο Deree College. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Music Business Management από το Westminster University του Λονδίνου και είναι απόφοιτος του τριετή μετεκπαιδευτικού κύκλου σπουδών στη Μουσικοκινητική Αγωγή C.Orff της σχολής Μωραΐτη. Είναι απόφοιτος της σχολής JazzArt όπου σπούδασε τζαζ τραγούδι, πιάνο, αυτοσχεδιασμό, αρμονία και ατελιέ με τους Σύλβιο Σύρρο και Σπύρο Μάνεση. Κατέχει πτυχίο κλασικού πιάνου από το Εθνικό Ωδείο και δίπλωμα πιάνου με Άριστα Παμψηφεί και Α’ Βραβείο με δασκάλα την Christine Tokatlian.

Μαρίνα Μίντζα εργάζεται ως εκπαιδευτικός μουσικής στην Πρωτοβάθμια από το 2005 και ως μουσικοπαιδαγωγός σε ωδεία και χώρους δημιουργικής απασχόλησης.  Eίναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Μουσική Εκπαίδευση από το τμήμα Μουσικών Σπουδών (ΕΚΠΑ), Ανώτερων Θεωρητικών και απόφοιτος του Διετούς Επιμορφωτικού Εργαστηρίου Καλλιτεχνικής και Δημιουργικής Εκπαίδευσης «ΑΝΙΜΑ». Συμμετέχει με βιωματικά εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες και επιμορφώσεις εκπαιδευτικών μουσικής. Το  2018 κυκλοφόρησε το βιβλίο « Παιχνίδια με τους Μουσικούς  Σωλήνες  Boomwhackers» (εκδ. Fagottobooks) στο οποίο συμμετείχε ως συν-συγγραφέας.  Πιστεύει πως «η μουσική πρώτα ανακαλύπτεται και μετά μαθαίνεται»  και για αυτό η εκμάθηση της μουσικής μέσα από βιωματικές δραστηριότητες αποτελεί τον πυρήνα στη μουσική διδασκαλία της.

 Η Μαρία Καρύκη είναι εκπαιδευτικός μουσικής στη Β/θμια από το 2021 ενώ έχει υπηρετήσει για μια δεκαετία περίπου στην Α/θμια εκπαίδευση. Απόφοιτος του Πειραματικού Μουσικού Σχολείου Παλλήνης και του τμήματος Μουσικών Σπουδών Αθήνας. Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα (Msc) στη Βυζαντινή Μουσικολογία (ΕΚΠΑ), πτυχίο Ανώτερων Θεωρητικών (Εθνικό Ωδείο) και δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής. Είναι απόφοιτος του τριετούς κύκλου σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff (Σχ. Μωραΐτη) και έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα-σεμινάρια στη μουσική/μουσικοκινητική αγωγή, το body music, τη διοίκηση στην εκπαίδευση, τα Νέα Προγράμματα Σπουδών Μουσικής (Γυμνάσιο), καθώς και μαθήματα στο σάζι με τον Π. Παπαπετρόπουλο. Έχει διδάξει σε σεμινάρια ενηλίκων οργανωμένα από τον Ε.Σ.Μ.Α. και έχει συμμετάσχει με προφορική ανακοίνωση σε συνέδριο και δημοσίευση σε πρακτικά συνεδρίου της Ε.Ε.Μ.Ε. Είναι γραμματέας του Ε.Σ.Μ.Α.

Η Βίκη Καραγκούνη γεννήθηκε στη Λαμία. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων του ΕΑΠ. Από το 2010 εργάζεται ως καθηγήτρια μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και διευθύνει σχολικές χορωδίες. Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα μουσικοπαιδαγωγικά σεμινάρια και συνέδρια. Εργασία της έχει παρουσιαστεί στην 1η Επιμορφωτική Ημερίδα «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα και στο δημοτικό σχολείο» που πραγματοποιήθηκε από την Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας το 2013. Έχει πραγματοποιήσει εισηγήσεις σε διαδικτυακές ημερίδες τη ΕΕΜΕ καθώς και το εργαστήριο “Ηχόδραση και Ηχορύπανση: Η εξερεύνηση του ήχου” στην 1η ημερίδα “Back to school” της ΕΕΜΕ. Συμμετείχε στη χορωδία της ΕΕΜΕ από την ίδρυσή της το 2013 έως το 2018. Από το 2019 συμμετέχει στη χορωδία αποφοίτων του ΑΠΘ «Γιάννης Μάντακας». Είναι μέλος της ΕΕΜΕ και υπήρξε μέλος του ΔΣ της ένωσης. Το 2012 υπήρξε μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο Παγκόσμιο Συνέδριο της ISME καθώς και σε όλα τα μετέπειτα συνέδρια της ΕΕΜΕ.