7ο Συνέδριο ΕΕΜΕ - 2015
ί, ., ί, . (.). ό ό: έ Ά έ ή ί-ά (ά 7 ί ή Έ ή ί). ί: ....
ά 7 ί ή ' ή ί
ό ό:έ Ά έ ή ί-ά
27-29 ί 2015, έ ή ί
έ
ί ί ή ί
έ ί
ί ί:ί ί ό ύ: ό ά, ί
Susan Hallam:The power of music: its impact on the intellectual, social and personaldevelopment of children and young people
ή
ί ί: ύ ή ί ή ά ώ ώ ώ
ύ ί ί ό:Ά έ ώ ά ή ώ C. Orff
ί ί: ό ύ ά ώ ό
ύ ί ύ Eί: ί ή ή ό ά, ά ώ ή ώ ύ Asperger: έ ί
ή ή: ί έ έ ί ώ ά έ ό ώ ή ά ί (2015)
έ ύ:έ ί ώ ή ή ϊή ή
ί ή:έ έ ό ή ή ϊή ή: ή ή έ ί ή ί
ά ή: ό ί, ώ, ό ί ύ ά ώ ύ ά ά όΌ ή ί ώ ί ύύ ί ά (ί 21 ώ) έ ό ώ
έ Ό:ό ά ύ ύ ή ύ ί ά ή ά ύ ί ή ί ά ί
ή ά ά ό: ί ί Ά ή ί (Music PerformanceAnxiety MPA) ύ ή ά ό έή έ ά
ί ί, ά ή, ά ί, ά ί, ά ή ά έ:έ ί ώ ή έ ό: ή έ
ή έ ά ά: ό ώ ί ή ό έό έ ί: ό έ ά έ ήή ό ή έ ό ή (user-generatedcontent): ί ή ή ί ύ
ί ή, ί ύ ά ή: ή ή ί έ ί: ήέ ά ώ ύ
ά ί: ά ό ή ό: ή ά ή ή ί
ί ί: ή ί ή
ύ ί-Έ: ή ί - ά ή ό. έ ώ ή ά ί έ ό ή ή έ ή ή ί ί ώ
ά ί:ό έ ά έ ό ά ά έ: ή ά ό ύ ήώ έ έ ή ί
ή Ά: ί ό ό έ ά ή ώ 20ύ ώ έ ά ώ ό ά ά ό ή, ά ί, ό ά ό ύ
ό ά ί ί:ή ή ή ύ ά ή ί ί
ί ί: ό ή ό ώ ίή ή ά. ή έ ύ ή ά ά ί
ί-ό ί:ή ά ά: ώ ά ί ήά ή ά ύ ί ύ
ά-ί Έ: ά ή ά ά ά ά: ή έ ί ώ ώ ώ ί ά ί ύ
ύ ή έ-ό ί: ύ; ά έ ά ά ή ή έ
ά ά:ύ (ά) ώ ή
ά ί: ή ώ ά ώ ή ό ή
ά ί: έ έ ώ ό ί έ ά ώ ά ύ ά ή ά ί
ά ί, ί ΐ, ύή, ύ-ί ί, ά ύ ί ί:ό ά ό: ό ό ύ έ ό ή ί
ά ή ί ί:ί, έ ή: ώ ά ώ ά ά ά ή ή έ ή
έ ί:ά ά
ί ά: ό ύ ύ: έ ϋέ ή ή
έ ί ί:H ή ύ ύ ή ή ί ό ί: ά ύ ά ί ώ
έ ί ί: ώ ό έ (ύ ό 13 .):To ά Pucelete-Je languis-Domino n parole-A Paris-Frse nouvele. ί ή έ ά ί ή ό ί
έ ί ί, ί έ ύ ί: ό ώ ή ί ή ΄ ί ύ ί
ί Aά:H ά ά έ ό ώ ά ώί: ή ό ί ά έά ί έ ά ώ
ά έ:ή ί, ί ή ή
έ-ό ί: ό ώ ί ώ ήή
ή Έ ή ί, 2016
ί, ., ί, . (.). ό ό: έ Ά έ ή ί-ά (ά 7 ί ή Έ ή ί). ί: ....
ISBN 978-960-89847-6-9