
ά, ., ό, . (.) (2019). ή ί ί: έ ή, έ ί. ά 8 ί .... ί: .... ISBN: 978-618-83465-3-6
- ό
ό ώ έ
ό ί έ ό Έ ή ί (ISME)
έ ί
Addessi Rita:Musical experience: An educational entitlement in inclusive contexts. The role of teachers/educators/social workers in promoting relational health
ά ή: ́ ́ ́ ́ ́ ́, ́ ́, ́ ́
έ ώ
ύ ή ί ί:ή έ ή ή: έ ά
ί ά ώ ί: ά έ ό . ή έ έ ά ή ί
ή
ό ά ί ή:ά ά: ό άή ή ή ί
ί ί: ά ό ύ ή: ί ό ή boomwhackers ά ή
ί-ό ί:ύ ή ό έ ό ό ί
ά ή: ί ή ό ί ή έ ή ή ί ύ - 27 ί - ά ή ή ή έ ό ή ί - ά
ά ί ύ ί:ό ό ή ά έ έ ώ ώ ώ ώ ά ή ά ί
έ ώ
ύ ί:Orff-Schulwerk: ά ό 20ό 21 ώ
ύ ί: ύ ή ά ό ί: ή ό ά ώ ώ
έ ώ:ή ή έ Kodly: ί ή ί ύ Paulo Freire Zoltn Kodly
ώ ί: έ ή ί ό ί: ί ύ ύ ί ύ
ί ή ά ώ: ύ ό ί ά ώ ύ ύ
ό ά, έ ή ύ ί: ό ά Express ή ή έ ό ί έ ί: έ ί
ά ή, ά ά, ύ έ, ά ή, ή ά, ύ ύ, ά ί, ό ά, ά έ ό ί. ό ώ ώ ώ ό ύ ί ί έ ί ά ά ί
ά ά: Spirituals ύ ά ί ό ί 21 ώ
ί ί:ή ή ί ί: ά, ή, ά
ύ ί ύ ί:ά ά ά: ό ό ή ά
ή ά ά ό:Ά ή ί: ύ ώ άή
ί ί. ί ή ά ά ώ ά ώ
ά ά:ή ύ: έ ό ί ή ό ό ί
ί ή ί ί:ή ά. ί ή ή ί, έ ό ό ό ώ ί ό ί ί
ί Ά ό ή: έ ύ ί ώ ή ή έ ί
ί ή:ή ή: ά έ ή ύ ή . ί ή ά ί
ύ ί Έ: ή ί ύ ώ έ ύ ή ί. Έ ό ό ά ύ ό ί
ί ή:ά ή ή ό ή ί (.). ώ ί ή ά ί ά
έ Ά ί ί: ό έ έ ό ή ά (Physical Metaphor)
ύ ί:ώ ά έ ό ύ ή ό ώ ά ύ
ά ά, ί Ά ί ί:έ ί ά ώ ή: ή έ
ά Έ ύ ί:ύ ή ί ό ά ύ ό ό ά ά ή ί ά ή
ό ί: ά ή ί ώ ώ ώ ό ά
ό-ή ά ύ ί:Aή έ ί ή
ύ ή: ό ά ώ ά ή ά ί ό ή ά ά ί
ί ί ί ύ:ώ ή ή έ ώ ή ί (0-4 ώ) ό ί: ά έ
ύ ύ: ή ώ ί ή ή ή
ά ά: ή ή ά Adorno
ά ή:-έ ί ά: ί έ-έ ή ό έ ή ά ώ
ά ή:ώ ή ό: ί ϊώ ώ ά ί ή ί ά
ή ή ύ ί:ύ ί ώ ύ ί ί ή ύ ά
ά ί: T ά ά ί ή ό ή ώ
ά ύ:ά ί έ έ. ή ή
έ ά ή ί. ή ύ: Έό ό ί ή ό ή. έ ί
ά ύ:ί ά 1917 ί έ ό ί ό ί ύ
ά ή, ύ έ ά ύ:ύ ό έ ώ ή ή ί ή ή ά ώ
ά ή ύ ί: ή ό ί, ί ή. ώ ί ώ ά ή ά ή ό ,
ά ή ό ά:ό ό ή, ό ύ. έ ί ή ί ά , ά έ 2017-18
ί ά:ή ί ά ί ί
ά ί ύ ί. ή ύ ύ ά ό ή ώ ά ά ί ά ή
έ ά
ή ά :ί ύ ί ή ό ί ή ώ ή έ ό ύ ί : ώ ί ώ έʼ ό ύ
ί:ή ί
ή:
ί ή: ό ή ώ ί ώ έʼ ό ύ: έ, ό, ό
ά ώ: ά ή ώ ύ έ ώ ί : ί ή ή ί ή ή έ
ή ί: ή ί ώ ί ί ώ ύ ή έ ώ
ή ά : ύ έ έ: ό ύ έ ώ ί
έ:ί ά, έ ύ, ί ί (ή), ώ ά-ά, έ ή ή ά ά ί
ή
ύ έ, ά ώ ί ί: ύ ύ ή ή ή ή ά ά ί
ί ί: ή ώ ώ ή ή ά
ί ί:ώ έ: ή-ή ά ή ή ά ώ. ί ό ύ ά
ί ί: ύ έ έ ά: ό ό ή
ή ώ ί ώ: ύ ά έ
ή ά I:ή ί ή ύ
ή:ή ά
ή
ά ή: ή ύ ί: έ έ ή
ά ί ί ί:ή ύ ή ί: ί ό ό ί ώ ά ό ό ά
ή ά: ή ... ά ί ί
ή ά V: έ ί ί ή: έ ί έ ό ύ
ή:ά ά
ή
ύ ί ά ά. ά ί ή ά ύ
ύ Ά ά ά. ά ά ή ά ί ό ή
ή ά V: έ ή ί ή ί: ώ έ ί, ό ό
ί:ί ί
ή
ί ί ά έ.ό ί ί ώ ή ί: Έ ά έ ύ ί
ά έo ΐ ί. ή ή ί ή ή ή: ύ ό ώ ά ί ή ό ό ά
ί ί.έ ή ί ά ί: έ ί
ύ-ί ί.έ ί ή ί