Παιδαγωγικη του Πιανου - EEMEH ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία σας προσκαλεί σε Σεμινάριο Παιδαγωγικής του Πιάνου με τίτλοΤα μαθήματα πιάνου στα Μουσικά Σχολεία αυτοσχεδιάζουν εορταστικάμε εισηγήτρια την Αθηνά Φυτίκα, Αν. Καθηγήτρια Παιδαγωγικής του Πιάνου του Τ.Μ.Σ. του Ιονίου Πανεπιστημίου, την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου | 11:00–13:30

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε καθηγητές του Υποχρεωτικού Πιάνου και Πιάνου Επιλογής των Μουσικών Σχολείων, αλλά και σε όποιον ενδιαφέρεται να αναπτύξει τις τεχνικές του γύρω από τον αυτοσχεδιασμό και να εστιάσει στο θεματικό / εορταστικό ρεπερτόριο της περιόδου των Χριστουγέννων.

Απαραίτητη η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας μέχρι και το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου στις 20:00: https://forms.gle/ojVSy5HZ7DQj6smH7

Θα σταλεί σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας.

Θα σταλούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/ουσες

Μπορείτε να δείτε την περίληψη και το βιογραφικό της εισηγήτριας εδώ:  ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ-ΕΕΜΕ-ΦΥΤΙΚΑ.pdf

Κόστος παρακολούθησης:

Μέλη της ΕΕΜΕ: Δωρεάν

Μη μέλη της ΕΕΜΕ:

- δωρεάν συμμετοχή εφόσον γίνετε μέλος της ΕΕΜΕ για το 2022, με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα και αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: ΣΥΝΔΡΟΜΗ 2022 (τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*

ή

- καταβολή του ποσού των 10 ευρώ στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΙΑΝΟΥ

(τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*

Εθνική Τράπεζα Λογαριασμός: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση

BIC: ETHGRAA

IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557

*εάν πραγματοποιείτε την κατάθεση από άλλη τράπεζα (πλην την Εθνικής) θα στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας.

3239

Christmas EEME  ΕΣΜΑΗ Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και ο Ελληνικός Σύλλογος Μουσικοκινητικής Αγωγής Carl Orff σας προσκαλούν στη Διαδικτυακη ημεριδα - Χριστούγεννα στην τάξη μας(#Back_to_school) με εισηγήτριες τις: Σοφία Αγγελίδου, Μαρία Μαγαλιού, Δήμητρα Μητρέτζη, Εύα Μπαρλιά και Ελένη Τσούτσια-Λουλάκη

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου | 17:00-20:00

 

Απαραίτητη η συμπλήρωση της παρακάτω φόρμας μέχρι και το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου στις 20:00:

https://forms.gle/vm9jaeK8ATW63M259

Θα σταλεί σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας.

 

Θα σταλούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/ουσες

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

 

16:50-17:00:
Άνοιγμα της πλατφόρμας
17:00-17:10:
Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕ, Μαρία Κουρκουρίκα και την πρόεδρο του Δ.Σ. του ΕΣΜΑ, Ρία Θεοδώρου
17:10-17:30:
Μαρία Μαγαλιού Σε κλίμα γιορτινό, ακούω, παίζω, δημιουργώ: Μουσικές δραστηριότητες με αφορμή το μουσικό κομμάτι «Sleigh Ride» του L. Anderson
17:40-18:00:
Δήμητρα Μητρέντζη Ο δικός μας Καρυοθραύστης
18:10-18:30:
Εύα Μπαρλιά Ο Καρυοθραύστης… αλλιώς!
18:40-19:00:
Ελένη Τσούτσια - Λουλάκη Κι εδώ που τραγουδήσαμε, πέτρα να μη ραγίσει
19:10-19:30:
Σοφία Αγγελίδου Ένα ξωτικό στο σχολείο μας
19:40-20:00:
Επόμενες δράσεις και ενημέρωση για το 9ο Συνέδριο ΕΕΜΕ

*Στο τέλος κάθε εισήγησης θα δίνονται 10 λεπτά για ερωτήσεις/συζήτηση

 

Μπορείτε να δείτε τις περιλήψεις και τα βιογραφικά των εισηγητριών εδώ: pdfΔιαδικτυακη_Ημεριδα_ΕΕΜΕ__ΕΣΜΑ.pdf

 

Κόστος παρακολούθησης:
Μέλη της ΕΕΜΕ και του ΕΣΜΑ Orff:
Δωρεάν
Μη μέλη της ΕΕΜΕ:
-
δωρεάν συμμετοχή εφόσον γίνετε μέλος της ΕΕΜΕ για το 2022, με κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα και αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: ΣΥΝΔΡΟΜΗ 2022 (τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*
ή
-
καταβολή του ποσού των 10 ευρώ στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: 3Η ΗΜΕΡΙΔΑ
(τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)*

 

Εθνική Τράπεζα Λογαριασμός: Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση
BIC: ETHGRAA
IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557

 

*εάν πραγματοποιείτε την κατάθεση από άλλη τράπεζα (πλην την Εθνικής) θα στείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας.

3235

Μύθοι και αλήθειες για την ανάπτυξη του “μουσικού” εγκεφάλου 246077798 6311129825595883 4245151955586016441 n

Δήμητρα Κόνιαρη (PhD) Μουσικοπαιδαγωγός, μέλος ΕΔΙΠ Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Τι γνωρίζουμε για τον τρόπο ανάπτυξης του εγκεφάλου σε σχέση με τη μουσική; Ποιες από αυτές τις γνώσεις βασίζονται σε επιστημονικά ευρήματα και ποιες είναι μουσικοί “νευρομύθοι”, δηλαδή εσφαλμένες αντιλήψεις ή παρανοήσεις των επιστημονικών ευρημάτων; Τα παραπάνω ερωτήματα θα τα προσεγγίσουμε μέσω μιας σύντομης παρουσίασης των πιο πρόσφατων πορισμάτων σχετικών ερευνών από το πεδίο των Νευροεπιστημών και θα επικεντρωθούμε στα παρακάτω σημεία: (α) θα γνωρίσουμε τις βασικές νευροβιολογικές δομές και λειτουργίες του τυπικά αναπτυσσόμενου “μουσικού” εγκεφάλου, (β) θα διελευκάνουμε μουσικούς νευρομύθους που εσφαλμένα κυριαρχούν και αποπροσανατολίζουν κυρίως την κοινή γνώμη για τον ρόλο της μουσικής στη ζωή των ανθρώπων, και (γ) θα δούμε πώς αυτή η γνώση μπορεί να βοηθήσει την/τον εκπαιδευτικό μουσικής στο να διαμορφώσει με τον καλύτερο τρόπο τις μαθησιακές εμπειρίες που θα παρουσιάσει στην τάξη της μουσικής.

Η Δήμητρα Κόνιαρη (PhD) είναι μουσικοπαιδαγωγός, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας). Είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών (Α.Π.Θ.), του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών για τις Γνωστικές Επιστήμες (DEA en Sciences Cognitives, Université Libre de Bruxelles) και διδάκτωρ του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας). Σπούδασε πιάνο στη Μουσική Ακαδημία Ιξελλών (Βέλγιο) και είναι απόφοιτος του διετούς κύκλου σπουδών του Ινστιτούτου Ρυθμικής Jaques-Dalcroze του Βελγίου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα κινούνται στον χώρο της Μουσικής Ψυχολογίας, της Μουσικής Εκπαίδευσης και της Νευροεκπαίδευσης (https://www.uom.gr/dkoniari).
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το εργαστήριο συνδιοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύλλογο Μουσικοκινητικής Αγωγής Orff και την Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση.
Απευθύνεται στα ταμιακώς τακτοποιημένα μέλη των δύο συλλόγων με ελεύθερη συμμετοχή.
Παρακαλούμε να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής προκειμένου να σας αποσταλεί ο σύνδεσμος της διαδικτυακής συνάντησηςhttps://docs.google.com/.../1tYv-l.../edit

3233

Ηthe coronavirus challenge Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση σας καλεί στη διαδικτυακή ημερίδα Back to school #music_for_all με εισηγήτριες/ές τις/τους: Νίκο Θεοδωρίδη, Ρία Θεοδώρου, Χρύσα Κίτσιου, Μαίη Κοκκίδου, Γιάννη Μυγδάνη την

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

 

Απαραίτητη η συμπλήρωση της παρούσας φόρμας μέχρι και το Σάββατο 9 Οκτωβρίου στις 20:00. Θα σταλεί σύνδεσμος Zoom μία μέρα πριν την έναρξη της ημερίδας. Κόστος παρακολούθησης: Δωρεάν για τα μέλη της ΕΕΜΕ και καταβολή του ποσού των 10 ευρώ για τα μη μέλη στον λογαριασμό της ΕΕΜΕ στην Εθνική Τράπεζα (τα έξοδα μεταφοράς από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον εντολέα)* IBAN: GR06 0110 2230 0000 2234 8020 557, με αναγραφή του ονοματεπώνυμου του αποστολέα και την ένδειξη: 2Η ΗΜΕΡΙΔΑ

*μετά την κατάθεση μπορείτε να στείλετε στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. το αποδεικτικό ώστε να επιβεβαιωθεί η συμμετοχή σας.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

16:50-17:00:

Άνοιγμα της πλατφόρμας
17:00-17:10: Καλωσόρισμα από την πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΕΜΕ, Μαρία Κουρκουρίκα
17:10-17:40: Μαίη Κοκκίδου – Με τις μαθήτριες και τους μαθητές: τις/τους γνωρίζω, με γνωρίζουν, γνωριζόμαστε…
17:50-18:20: Χρύσα Κίτσιου – Συνδέοντας τη Θεωρία της μουσικής με τη μουσική Πράξη. Ιδέες, ρεπερτόριο, ασκησιολόγιο
18:30-19:00: Γιάννης Μυγδάνης – Δημιουργώντας ψηφιακά μουσικά μοτίβα με φυσικά αντικείμενα: αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στη μουσική τάξη
19:10-1δ:40: Ρία Θεοδώρου – Μουσική και χορωδιακή πράξη στην ηλικία των 60+
19:50-20:30: Νίκος Θεοδωρίδης – Μουσικά παιχνίδια (και τσιμπολογήματα) με ρυθμό και μελωδία για φίλους μουσικόφιλους
20:40: Κλείσιμο - Παρουσίαση επόμενων δράσεων και ενημέρωση για το 9ο Συνέδριο ΕΕΜΕ

 

*Στο τέλος κάθε εισήγησης θα δίνονται 10 λεπτά για ερωτήσεις/συζήτηση

 

Περισσότερες πληροφορίες για τις περιλήψεις των εισηγήσεων μπορείτε να βρείτε εδώ.

3228

ΑφίσαΟλοκληρώθηκε με επιτυχία η δεύτερη συνάντηση της Ομάδας της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία το Σάββατο 12 Ιουνίου με θέμα «Μουσικά Σχολεία, αρχίζουμε! Καθοδηγώντας τους υποψήφιους μαθητές για τη νέα τους ζωή στο Μουσικό Σχολείο».  Στο εισαγωγικό μέρος πραγματοποιήθηκε σύντομη παρουσίαση των τομέων δράσης της ομάδας, ανάθεση εργασιών και οργάνωση από την επικεφαλής Ανθούλα Κολιάδη – Τηλιακού.  

 

  • Η μελλοντική οργάνωση των δράσεων της Ομάδας περιλαμβάνει επίσης την ενεργή συμμετοχή μελών με τη συμπλήρωση εγγράφου, στο οποίο δηλώνονται οι τομείς στους οποίους επιθυμεί κάποιο μέλος να ενταχθεί και να συνδράμει με το έργο του, εφόσον φυσικά το επιθυμεί. Το έγγραφο βρίσκεται εδώ:  https://forms.gle/eSqAe9Z8b7Unv7JVA

 

Στο δεύτερο μέρος της συνάντησης με αφορμή τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων μαθητών για την Α’ τάξη Γυμνασίου στα Μουσικά Σχολεία πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις διαδραστικών βοηθητικών ασκήσεων για μαθητές που θέλουν να εξασκήσουν τις μουσικές τους ικανότητες από τους κ. Σταύρο Κατηρτζόγλου, Καθηγητή Κλασικής Κιθάρας στο ΠΜΓΛΠ, συνθέτη και συγγραφέα μουσικών βιβλίων, καθώς και κ. Γιάννη Μυγδάνη, μέλος της ΕΕΜΕ, Υποψήφιο διδάκτορα Μουσικής Παιδαγωγικής, ΙΒDP Music Teacher στην Ιόνιο Σχολή, καθηγητή πιάνου και ανώτερων θεωρητικών, καθώς και συνθέτη.

 

Οι εφαρμογές του κ. Σταύρου Κατηρτζόγλου βρίσκονται εδώ:

Μήπως είσαι Μουσικός;

http://aesop.iep.edu.gr/node/5650

Ο Δάσκαλος «Οn line”!

https://pmglp.org/index.php/yliko/daskalos/mikrous

 

Οι εφαρμογές του κ. Γιάννη Μυγδάνη βρίσκονται στη σελίδα της ΕΕΜΕ:

Space Glockenspiel – (Απομνημόνευση μελωδίας στο μεταλλόφωνο)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3215-space-glockenspiel.html

Deep Blue Music Bottom (Ακουστική Αντίληψη)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3214-deep-blue-music-bottom.html

The Rhythm of Apache (Αντίληψη Ρυθμού)

https://www.eeme.gr/145-el/musapps/mousika-sxoleia/3213-the-rhythm-of-apache.html


Στο τρίτο μέρος ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση, όπου τέθηκαν ερωτήσεις στους εισηγητές για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τη διαβάθμιση δυσκολίας των ασκήσεων, αλλά και άλλα ζητήματα σχετικά με τη διαδικασία επιλογής μαθητών Α΄ Γυμνασίου για τα Μουσικά Σχολεία, όπως την αντιμετώπιση των αγοριών σε μεταφώνηση, το γενικότερα υψηλό επίπεδο των περισσοτέρων υποψηφίων το οποίο καλούνται να αξιολογήσουν οι Επιτροπές Επιλογής κ.ά.

 

Η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία

3216
Η Ελληνική Ένωση για τη Μουσική Εκπαίδευση και το Singing Fish σας καλούν σε ένα ανοιχτό webinar με εισηγητές τους:singing
Αρετή Καμηλάκη, Βασιλική Ψύρρα, Χρήστο Νούλη
Κυριακή 13 Ιουνίου | 11:00-12:30
Απαραίτητη η συμπλήρωση της ακόλουθης φόρμας: https://forms.gle/Z511VczGvQbkNfhJ7
 
Πρόγραμμα και περιλήψεις εισηγήσεων:
Παραδοσιακός Χορός και Μουσική σε Άτομα Με ΔΑΔ. Ένα παρεμβατικό πρόγραμμα μουσικοχορευτικής αγωγής σε μαθητές με αυτισμό
Καμηλάκη Αρετή
Ο παραδοσιακός χορός και η μουσική αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής ζωής του ανθρώπου. Συνθέτουν ένα μέσον ανάδειξης και διαφύλαξης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς ενώ ταυτόχρονα δημιουργούν τέρψη και λειτουργούν θεραπευτικά σε διάφορες καταστάσεις. Σαν εκπαιδευτικό εργαλείο τα οφέλη και η σπουδαιότητά τους έχουν παρατηρηθεί και επιστημονικώς αποδειχθεί όχι μόνο σε τυπικές ομάδες ανθρώπων αλλά και σε άτομα με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Φανερή δε είναι και η ύπαρξή τους στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών των ειδικών σχολείων. Η εν λόγω έρευνα αποσκοπεί στο να προβάλλει τα αποτελέσματα και να καταδείξει την σπουδαιότητά της επίδρασης ενός παρεμβατικού προγράμματος διδασκαλίας ελληνικών χορών συνδυαστικά με την μουσική, στη συνολική συμπεριφορά παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Θα αναπτυχθεί η μεθοδολογία της παρέμβασης, θα τονισθεί η αξία εφαρμογής της στα συγκεκριμένα άτομα και τα οφέλη που προκύπτουν για ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. Ταυτόχρονα θα συζητηθούν οι παράμετροι τις συμπεριφοράς που επηρεάστηκαν, καθώς και μελλοντικές εφαρμογές της σε διαφορετικούς πληθυσμούς.
 
Μουσική και κίνηση στην τρίτη ηλικία. Περιεχόμενο – Στόχοι – Δυνατότητες
Βασιλική Ψύρρα
Άνθρωποι όλων των ηλικιών μπορούν με το σώμα τους, με τη φωνή τους και με μουσικά όργανα να μάθουν μουσική, ανεξάρτητα με το αν έχουν ήδη ή όχι κάποια μουσική γνώση ή εμπειρία. Η Μουσική Γηραγωγική κερδίζει τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο έδαφος και οφείλουμε να μάθουμε τα πλαίσιά της, τους στόχους της και της δυνατότητές της. Το περιεχόμενο μουσικοπαιδαγωγικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν την τρίτη ηλικία έχουν ως κεντρικό άξονα την σχέση μουσικής και κίνησης με στόχο τη συναίσθηση, τη δραστηριοποίηση και αντίληψη του σώματος και της κίνησης του, την ανάπτυξη της ικανότητας φωνητικών, κινητικών και μουσικών αυτοσχεδιασμών καθώς επίσης και την ψυχική και πνευματική κατάσταση των συμμετεχόντων. Κατα τη διάρκεια της παρουσίασης θα τονιστεί η σημασία ύπαρξης τέτοιων προγραμμάτων, θα συζητηθούν τα περιεχόμενα και οι στόχοι τους και θα δωθούν παραδείγματα από αντίστοιχο πρόγραμμα του Μουσικού Πανεπιστήμίου FRANZ LIZST της Βαϊμάρης.
 
Η ευζωία των μουσικών εκπαιδευτικών μέσα από το πρίσμα της Τεχνικής Αλεξάντερ
Χρήστος Νούλης
Το λειτούργημα των μουσικών εκπαιδευτικών απαιτεί εξαιρετικές μουσικές γνώσεις και δεξιότητες χάρη στις οποίες μπορούν οι εκπαιδευτικοί να ανταπεξέλθουν σε προκλήσεις που εμφανίζονται από το ευρύ και ποικίλο φάσμα των εκπαιδευομένων. Συχνά, με το πέρας του χρόνου, οι εκπαιδευτικοί καταπονούνται σωματικά και νοητικά, ενώ η σταδιακή καταπόνηση δεν γίνεται αντιληπτή παρά μόνον όταν η καταπόνηση αυτή οδηγεί στο στάδιο της ανικανότητας λειτουργίας (διαταραχές της φωνής, του μυοσκελετικού συστήματος καθώς και διαταραχές άγχους). Η Τεχνική Αλεξάντερ, ως προληπτική εκπαιδευτική παρέμβαση, υποστηρίζει τους μουσικούς εκπαιδευτικούς ολιστικά μέσα από την ανάπτυξη κινητικής αντίληψης, την διεύρυνση της χωρικής αντίληψης και την απελευθέρωση σωματο-ψυχικών μοτίβων που προκύπτουν από συνήθειες κατάχρησης του εαυτού κατά την διάρκεια της διδασκαλίας. Μία παρουσίαση των θεμελιωδών αρχών της Τεχνικής Αλεξάντερ θα εστιάσει στις παρεμβάσεις που γίνονται με στόχο την ευζωία των μουσικών εκπαιδευτικών.
 
Βιογραφικά εισηγητών:
Η Αρετή Καμηλάκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στην «Ερμηνεία και εκτέλεση παραδοσιακών οργάνων-βιολί» και κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων με θέμα «Εκπαίδευση και Αναπηρία. Συγκινησιακές και συναισθηματικές δυναμικές» του πανεπιστημίου Tor Vergata της Ιταλίας, και «Αθλητικός Τουρισμός, Οργάνωση Δρώμενων, Χορός» του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με ειδίκευση Σπουδές στο χορό. Εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Ειδική Εκπαίδευση ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται ως μουσικός πανελλαδικά καθώς και σε χώρες του εξωτερικού.
Η Βασιλική Ψύρρα είναι μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός και περφόρμερ. Διδάσκει Ρυθμική, Performance και Πρακτική της μουσικής στο Μουσικό Πανεπιστήμιο FRANZ LIZST στη Βαϊμάρη και Μουσικοπαιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο της Ερφούρτης. Την αγάπη της για το μάθημα της μουσικής την μοιράζεται με φίλους μέσα από τη συνεργατική ιστοσελίδα thesingingfish.eu.
Ο Χρήστος Νούλης είναι πιανίστας και δάσκαλος Τεχνικής Αλεξάντερ. Σπούδασε πιάνο στο Royal College of Music (Bachelor & Master). Η επταετής διδακτορική του έρευνα στο πανεπιστήμιο BCU εστίασε στην συγκριτική ανάλυση τριών σωματικών μεθόδων και της επίδρασής τους στην πιανιστική ερμηνεία. Ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη.

3209

Ημέρα: Σάββατο 12-06-2021Αφίσα Μουσικά Σχολεία

Ώρα: 18:30 - 20:00

Διοργάνωση: Ομάδα για τα Μουσικά Σχολεία - Ε.Ε.Μ.Ε.

 

- Πρόγραμμα Εκδήλωσης -
18:20: Άνοιγμα της πλατφόρμας
18:30-18:40 Χαιρετισμός από το ΔΣ της ΕΕΜΕ
18:40-19:00 Ανθούλα Κολιάδη – Τηλιακού: «Παρουσίαση - σχεδιασμός δράσεων, οργάνωση υπο-ομάδων εργασιών, συζήτηση - προτάσεις μελών»
19:00-19:15 Σταύρος Κατηρτζόγλου: «ΜΙΚΡΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ: Διαδραστικές ασκήσεις για τη διερεύνηση μουσικών ικανοτήτων μικρών μαθητών»
19:15-19:30 Γιάννης Μυγδάνης: «Σχεδιασμός τριών πρωτότυπων διαδραστικών μουσικών εφαρμογών-παιχνιδιών για μελλοντικούς μαθητές του μουσικού γυμνασίου»
19:30-20:00: Ερωτήσεις, Ανοιχτή συζήτηση – ολιγόλεπτες τοποθετήσεις των μελών
 
Διαβάστε αναλυτικά για τους στόχους και την οργάνωση της Ομάδας για τα Μουσικά Σχολεία εδώ.
 
Η Ομάδα της ΕΕΜΕ για τα Μουσικά Σχολεία

3206

Εισηγήτρια: Ίρις Ζούλα 29-05-2021 Ζούλα

Ημέρα: Σάββατο 29-05-2021

Ώρα: 18:00 - 19:30

Διοργάνωση: Ομάδα Διδακτικής των Εγχόρδων Οργάνων Ε.Ε.Μ.Ε.

Συμμετοχή: Δωρεάν παρακολούθηση για τα μέλη της Ε.Ε.Μ.Ε.

Απαραίτητη η εγγραφή στη φόρμα: https://forms.gle/3BUw361beJeVYtju8

* Πώς κατασκευάζεται ένα έγχορδο όργανο;

* Πώς επιλέγουμε το κατάλληλο για εμάς όργανο;

* Με ποιους τρόπους μπορούμε να συντηρήσουμε ορθά τα όργανα και τα δοξάρια μας;

* Ποιες γρήγορες λύσεις μπορούμε να εφαρμόσουμε στα όργανα των μαθητών μας σε αναπάντεχα προβλήματα που προκύπτουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος;

Στο διαδικτυακό αυτό σεμινάριο, η εισηγήτρια Ίρις Ζούλα θα παρουσιάσει σημαντικά θέματα που αφορούν τη συντήρηση των εγχόρδων οργάνων. Θα χαρούμε να σας δούμε!

3199